9.7.2013.
Paul Burns

Boot Camp: Suradnja agencije i klijenta

4,58

Predavač

4,55

Prezentacija

4,52

Sveukupna ocjena radionice

100%

preporuka radionice

Brief mich an!

Da, da… Već smo prevalili više od pola ovosezonskog HOWtoWOW programa, završili smo i prvu radionicu u novoj nam godini i svi smo stariji i iskusniji.

Možemo vas tako u nedogled podsjećati na nemilosrdno protjecanje vremena, ali ne možemo dovoljno naglasiti važnost kreativnog brifa; ako je dobar, proizvest će bolje rezultate prije i uz manju potrošnju resursa, osobito živaca. Osnovni preduvjet za takav brief razumijevanje je klijentovog poslovanja pri čemu važnu ulogu igra vještina postavljanja pravih pitanja. No, to samo po sebi nije dovoljno. Kako biste svoj tim poveli u pravom smjeru, trebate ga nadahnuti, a ponekad i riskirati svoju popularnost.

Titulu inspirativnog vođe i prevoditelja marketinških u komunikacijske ciljeve nije lako steći, a ohrabrenje i poguranac za to polaznici HOWtoWOW radionice Suradnja agencije i klijenta dobili su od Paula Burnsa, najnagrađivanijeg trening i development profesionalca u marketinškoj industriji.

Burns je zauzvrat dobio pohvale na račun relevantnosti korištenih primjera, kvalitete i konkretnosti smjernica iskoristivih u samom radu te interaktivnosti treninga.

Preostala su nam samo još dva edukativna druženja u ovoj HOWtoWOW sezoni; Vodič kroz kreativni um Davea Birssa (10. 02.), te Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju Gurdeepa Purija (10. 03.) zato neka vaša prijava bude brza i pravovremena.

O radionici

Tranzicija do pozicije najboljeg (Top Dog) u agencijama/tvrtkama, često je težak i frustrirajući proces. Ovaj trening je kreiran upravo kako bi razumijevanje agencijskog i klijentova poslovanja stavio na prvo mjesto.

Samo punim razumijevanjem klijentova/agencijskog poslovanja i postavljanjem pravih pitanja umjesto odgovaranjem na kriva, možemo uspješno kreirati inicijative putem kojih ćemo izgraditi uspješnije poslovanje tvrtki, brandova i reputacija.

U tom procesu, kreativni brief iznimno je bitan i treba ga tretirati kao ugovor između agencije i klijenata, a na treningu ćemo navesti neke od izvrsnih primjera pisanja briefova. U tom procesu, ne smije se podcjenjivati važnost konstruktivnog i pozitivnog feedbacka.

O predavaču

Burns u Zagreb dolazi s 26 godina advertising iskustva od čega 24 godine provedene u Saatchi&Saatchi gdje je radio na brojnim kampanjama nagrađivanima za kreativnost i efikasnost. Danas je najnagrađivaniji trening i development profesionalac u marketinškoj industriji.

Agenda

7. kolovoza

09:00 - 09:15

Prijava sudionika

09:15 - 10:45

Razumijevanje poslovanja klijenata: Zašto je razumijevanje poslovanja klijenata temelj dugoročne suradnje s klijentom? Analiza jednostavnih modela za izgradnju novih i boljih poslovnih odnosa s ključnim klijentima. Fokus: postavljanje pravih pitanja umjesto odgovaranja na kriva.

10:45 - 11:00

Stanka za kavu

11:00 - 12:30

Ugovor s klijentom - brief: Brief u poslovnom kontekstu. Njegova važnost za agencijsku profitabilnost. Savjeti i ideje kojima može postati inspirativniji.

12:30 - 13:30

Stanka za ručak

13:30 - 15:00

Vođenje timova i kreativni proces: Analiza primjera i grupni rad. Što čini izvrsnog vođu i pobjedničke timove? Kako dati pozitivan i konstruktivan feedback i pomoći klijentu da dobije maksimum od svoje agencije?

15:00

Završetak radionice i podjela priznanja