Istraživanje: EACA Talent Survey

Prema istraživanju koje je EACA 2013. godine provela među agencijama u Europi na temu privlačenja mladih talenata u marketinšku industriju, nešto manje od polovine agencija (42 %) smatra pronalazak kvalitetnih kadrova za zapošljavanje velikim izazovom, dok gotovo isto toliko (38 %) s time nema problema.

Rezultati istraživanja kojim se pokušalo ustanoviti pravo stanje o atraktivnosti marketinške industrije pokazuju izraženo ambivalentno stanje u Europi, s mišljenjima koja se razlikuju ne samo među pojedinim zemljama, nego i među profesijama unutar agencijskog biznisa. U istraživanju su sudjelovale agencije iz 22 zemlje od čega većina (68 %) full-service agencija.

Njemačka je izdvojena kao zemlja u kojoj ispitanici smatraju da je vrlo izazovno pronaći mlade i talentirane članove radnog tima. Suprotno tome, zemlje u kojima su odgovori bili većinom afirmativni su Hrvatska, Portugal, Italija i Francuska.

Najveća je potražnja za strateškim planerima i digitalnim stručnjacima. U te dvije kategorije, u omjeru 76 % i 70 %, ispitanici su prijavili probleme u pronalasku kvalitetnih kadrova. Na drugom kraju ljestvice, 57 % ispitanika gotovo pa nema problema u zapošljavanju novih djelatnika u područjima medijskog planiranja, istraživanja i zakupa.

Prezentaciju s cjelovitim rezultatima istraživanja možete preuzeti ovdje: