Oglas za posao: Degordian traži Customer Success Managera

DMediatoolkit_CustomerSuccessManageregordianov Mediatoolkit tim se sastoji od 12 mladih profesionalaca koji zajedno rade na razvoju, dizajnu, marketingu, prodaji i postizanju uspjeha s klijentima rješavajući njihove  probleme.

Mediatoolkit je media monitoring alat za praćenje relevantnih spominjanja ključnih riječi na webu i društvenim medijima u stvarnom vremenu. Svaki puta kada je ključna riječ spomenuta korisnik je automatski obaviješten emailom ili notifikacijom, a kroz alat je moguće dobiti i uvid u pozadinu svake objave.

Degordian želi pojačati svoj Mediatoolkit tim stručnjaka s osobom koja ima iskustvo u brizi o  klijentima i koja će klijentima ponuditi pomoć u rješavanju problema i učiti ih kako iskoristiti puni potencijal Mediatoolkit usluge.

Kandidati za posao moraju biti iskusni u telefonskoj komunikaciji s klijentima. Ako ste upoznati sa SaaS modelom i zainteresirani za nove tehnologije i alate poput Mediatoolkita, tada ste prava osoba za rad u Degordianu!

Potrebna znanja i kompetencije:

  • BA/MA i/ili relevantno iskustvo
  • Najmanje 1 godinu radnog iskustva u korisničkoj podršci (po mogućnosti IT) i CRM alatima
  • Profesionalno korištenje engleskog jezika (C1)
  • Odlične organizacijske vještine
  • Snažne komunikacijske vještine
  • Iskustvo u kriznoj komunikaciji
  • Volja za proaktivan rad i učenje novih tehnologija

Više o poziciji, opisu posla te uvjetima provjerite na ovom linku!