24. Golden Drum će ostaviti trag!

Ovogodišnje izdanje festivala održava se od 18. do 20. listopada, a sve agencije u članstvu HURA-e imaju prilike ostvariti 10% popusta na kotizacije.

U sklopu festivala održat će se i tradicionalno natjecanje Young Drummers u kojem mladi kreativci imaju priliku pripremiti najbolji i najkreativniji plakat na temu jačanja brenda pod naslovom: “Ljubljana – grad za doživljaj kulture i umjetnosti”. Radove će ocjenjivati peteročlani žiri kojeg će voditi Tereza Svěráková, glavna kreativna direktorica Y&R, Češka.

Autore najboljeg plakata grad Ljubljana nagradit će sa 3.000 eura, dok će organizatori festivala prvom, drugom i treće plasiranom radu osigurati punu kotizaciju za sudjelovanje na Golden Drumu 2018. Do 4. rujna prijave su otvorene za kreativce mlađe od 30 godina, iz cijele Europe i Kine.

Pod sloganom “Leave your mark”, Golden Drum se ove godine održava u hotelu Union slovenske prijestolnice. Early bird kotizacije dostupne su do 31. srpnja 2017.

Više o natjecanju i festivalu pronađite na: www.goldendrum.com.