9. Weekend Media Festival: Svi važni medijski trendovi na jednom mjestu u Rovinju od 22. do 25. rujna

Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije - to je tek mali dio intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival.

12832349_1107639152591175_7672342382535097672_n-630x630U prostorima stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, Weekend od 22. do 25. rujna dovodi više od 120 govornika i oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Njima će se pridružit i 350 studenata iz cijele regije te oko 550 akreditiranih novinara.

„Zacrtali smo sebi ambiciozan cilj, a to je da deveti Weekend bude toliko dobar da će svi htjeti doći na deseti jubilarni. Ponovno smo iskoračili u neke nove teme i ponovno prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama o kojima će za nekoliko godina svi govoriti“, obećava Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

U okviru 9. Weekend Media Festivala ponovno će se održati BalCannes revija najboljih projekata regionalne reklamne industrije. BalCannes se održava peti put, a ove godine oglašivači imaju još važniju ulogu, jer će upravo žiri sastavljen od oglašivača odabrati 25 najboljih projekata iz šest zemalja regije te dodijelit nagrade, među ostalima i za najbolju agenciju i projekt BalCannesa. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresirane agencije sve do 1. rujna, a više možete potražiti na www.balcannes.com.

Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine u Rovinju kolegama iz regije moći ponuditi informacije o najnovijim trendovima u svijetu. Na panel raspravama također ćemo okupiti ljude koji na kreativan i inovativan način povezuju Hrvatsku i regiju s cijelim svijetom, ali uspijevaju napraviti i iskorake po kojima možemo reći da smo u svjetskom vrhu“, istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.

Popis predavača predvode Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u glazbenoj industriji i vodio promociju glazbenika kao što su Rihanna, Young Jeezy, Rick Ross, Ludacris, Big Sean i mnogi drugi, te je izvršni direktor u Roc Nation Sportsu, kompaniji za sportski menadžment čiji je vlasnik slavni hip hop mogul Jay Z. Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, ponudit će recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspješnih poruka u svijetu lakog ignoriranja. Gosti Weekenda bit će i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svjetskih brendova u više od 100 zemalja svijeta. „One on one talk“ ove je godine rezerviran za Zorana Šprajca i predsjednika Uprave Hrvatskog Telekoma Davora Tomaškovića.

Radio se vraća na velika vrata pa ćemo na Weekend panelu pokušati objasniti zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija. Sudionici panela o globalnim brendovima razgovarat će o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.

Na ovogodišnjem WMF-u očekuje nas novo izdanje dodjele nagrada SoMo Borac. Digitalna nagrada SoMo Borac ima novu kategoriju, SoMoRitanac, namijenjenu najboljoj digitalnoj kampanji koja je pridonijela nekoj višoj svrsi. Prijave na SoMo Borac su besplatne, a više možete doznati na www.somoborac.com.

Glazbeni program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala. Tako će biti i ove godine, jer je već poznato da će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva u četvrtak 22. rujna.

Prijave za 9. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mjesta je ograničen. Više na 2016.weekendmediafestival.com.