Ahead 2023: Zašto su motivacije važne
Dentsu X, agencija koja je dio marketinške grupacije dentsu, donosi istraživanje koje otkriva motive iza ljudskog djelovanja te donosi odgovore na pitanje o razlozima naših postupaka.
Od danas je dostupan “Ahead 2023: Why motivations matter” – istraživanje različitih čimbenika koji oblikuju odluke potrošača. Besplatnu digitalnu publikaciju izradila je agencija dentsu X, a riječ je o zbirci misli stručnjaka iz cijeloga svijeta.
Analizirajući psihologiju i motivaciju iza kupnje potrošača, od kognitivnih predrasuda do utjecaja okoline, ova zbirka pruža jedinstvene i snažne uvide u najdublje pokretače koji utječu na ponašanje potrošača.
Ova saznanja proizlaze iz globalne studije motivacija agencije dentsu X, koja proučava kako brandovi mogu koristiti ove informacije za poticanje rasta i povezivanje s vrijednom publikom kao nikada prije.
Vjeko Srednoselec, direktor operativnog poslovanja grupacije dentsu u Hrvatskoj, komentira publikaciju i veliku vrijednost dijeljenja ovih uvida iz cijele globalne dentsu X mreže na tržištu Hrvatske: Naši timovi stalno su u potrazi za novim iskustvima i novim razmišljanjima koja možemo podijeliti s našim klijentima. Znamo da je to ključni dio našeg vlastitog rasta; ostati svježi i moći graditi mostove između različitih koncepata i tehnologija sa stvarima koje pokreću i motiviraju ponašanje kupaca naših klijenata. Ova publikacija čini upravo to, a svi naši dentsu kolege mogu naučiti i primijeniti ogromna znanja, bez obzira gdje se nalaze.
Ahead 2023: Why Motivations Matter sada je dostupan za preuzimanje ovdje.
Dentsu X je integrirana agencijska mreža koja kombinira vrhunske usluge komunikacije i planiranja medija, kreiranja sadržaja, tehnologije, podataka i uvida u ponašanje potrošača. Dentsu X pomaže brandovima u stvaranju integriranih i personaliziranih marketinških rješenja kako bi se probili kroz buku zasićenog medijskog tržišta i zadovoljili zahtjeve potrošača koji se sve brže mijenjaju. Imaju više od 3500 stručnjaka na 52 tržišta.
Dio dentsu grupacije, dentsu International sastoji se od šest vodećih brandova – Carat, dentsu X, iProspect, Dentsu Creative i Merkle, od kojih svi imaju podršku svojih specijaliziranih odjela i usluga. Dentsu International pomaže klijentima da pridobiju, zadrže i unaprijede svoje najbolje potrošače. S najboljim uslugama i rješenjima za medije, upravljanjem korisničkim iskustvom (CXM) i kreativnim uslugama, dentsu International posluje na više od 145 tržišta diljem svijeta s više od 45.000 posvećenih stručnjaka.