Cannes Lions proglasio Spotify medijskim brendom 2018. godine

Daniel Ek, suosnivač, predsjednik i glavni izvršni direktor Spotifya, primit će ovu nagradu u ime 3000 zaposlenika diljem svijeta u Cannesu na svečanosti u srijedu, 20. lipnja.

Najveća svjetska glazbena usluga s više od 170 milijuna korisnika u 65 zemalja, od lansiranja 2008. godine, zauvijek je promijenila način slušanja glazbe. Deset godina kasnije, organizaciji se pripisuje ponovno oživljavanje glazbene industrije i podrška milijuna ljudi diljem svijeta, a sve zbog uske veze s globalnom kulturom i prilagođenih korisničkih iskustava, pa tako danas postoje zanimljive liste za reprodukciju pod nazivima Discover WeeklyRapCaviar, Hot Country i Today’s Top Hits.

Tvrtka je 2017. godine osvojila šest Cannes Lionsa za svoje duhovite marketinške kampanje, uključujući “Thanks, 2016… It’s Been Weird” i “President of Playlists.”

Nedavno je Spotify naglasio predanost svom freemium modelu, svojim potpuno novim modelom Spotify for Free, stvarajući poboljšani doživljaj koji pruža više kontrole i personalizaciju 99 milijuna korisnika te im još više olakšava pronalazak novih omiljenih umjetnika.

Spotify se utemeljio kao platforma za razgovor o važnim društvenim pitanjima, uključujući imigraciju s inicijativom I’m with Banned, koja podržava glazbenike pogođene zabranom ulaska u SAD te pokretanje projekta The Equalizer Project u Švedskoj, koji se bavi ravnopravnošću spolova u glazbenoj industriji kroz seminare, umrežavanje i podcast.