Četiri nova predavača na Danima komunikacija

Dani komunikacija najavljuju predavanja Ann Handley, João Wengoroviusa, Klausa Hahna i Branislava Perića, vrhunskih stručnjaka iz područja klasičnog i online oglašavanja koji "vladaju" oglašivačkom industrijom današnjice.

Dani komunikacija najavljuju predavanja Ann Handley, João Wengoroviusa, Klausa Hahna i Branislava Perića, vrhunskih stručnjaka iz područja klasičnog i online oglašavanja koji “vladaju” oglašivačkom industrijom današnjice. Sudionici iz Hrvatske i regije imat će priliku na jednom mjestu dobiti uvid u najnovije svjetske trendove u oglašavanju te na primjerima iz prakse saznati kako i sami mogu primijeniti predstavljene alate s ciljem kreiranja kreativnih i učinkovitih kampanja.

ann-handley-headshot-lgAnn Handley slovi za jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za content marketing. Proglašena je najutjecajnijom ženom Social Media od strane Forbesa, a ForbesWomen ju je uvrstio među 20 najuspješnijih blogerica na svijetu. Ann je koautorica bestsellera Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business. Na Danima komunikacija će održati predavanje pod nazivom “Content Worth Sharing“ i podijeliti svoje znanje o tome kako kreirati sadržaj o kojem će se govoriti i koji će se “dijeliti” te koji će u konačnici doprinijeti boljim poslovnim rezultatima. Prikazat će rezultate najnovijeg istraživanja o content marketingu te primjere kako neki najinspirativniji brendovi uspješno vladaju ovim područjem.

João Wengorovius veteran je oglašivačke industrije i donedavni CEO BBDO grupe Portugal, a danas chef koji uči od najboljih francuskih chefova, osvajača Michelinovih zvjezdica, kao što je Alain Ducasse. Ovaj briljantan govornik koji sjajno barata kulinarsko-oglašivačkim metaforama održat će zanimljivo predavanje “Sardines and Chocolate“ u kojem govori o važnosti sagledavanja problema iz drugačije perspektive te daje poveznice između onog što je potrebno za osvajanje Michelin zvjezdice i prestižnih oglašivačkih nagrada poput Lava.

branislavperic-fotoBranislav Perić je osnivač i voditelj strategije u agenciji Blast Radius Pariz (WPP), u koji je došao iz DDB-a, najnagrađivanije reklamne agencije u Francuskoj 2011. Prije agencijske karijere, radio je za prestižne brendove kao što su Nike, PlayStation, Levi’s i McDonald’s. Njegovo predavanje „The Economy of Scale of Digital“ prikazat će ključne okosnice digitalnog marketinga današnjice te kako različite industrije zahtijevaju različito upravljanje digitalnim platformama. Sudionicima će kroz brojne primjere otkriti što je presudno prilikom odlučivanja o investicijskim odlukama i procesima smanjenja troškova poslovanja u najvećim tvrtkama na svijetu, ali i o tome kako kreativnost može “pobijediti” sve prepreke.

Klaus Hahn je u industriji oglašavanja prisutan preko dvadeset godina. Prije četiri godine suosnovao je agenciju Volontaire koja je prošle godine osvojila Grand Prix Cannes Lion i zlatni Clio za kampanju Curators of Sweden o kojoj će govoriti u Rovinju. Na inspirativnom i zanimljivom predavanju sudionicima će otkriti metodologiju i behind the scenes rad koji stoje iza ove proslavljene kampanje koja je dotaknula je puno važnih točaka i potaknula globalni pokret. Govorit će o uspješnim komunikacijskim strategijama države i njenih institucija na društvenim medijima, kako novi mediji mogu pomoći turizmu, kako dokazati brand promisse, a ne samo govoriti o njemu te kako smjele ideje mogu generirati značajni globalni PR.

Više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com