David Pivk, Brand Communication Director NIKE EMEA na 25. Golden Drum festivalu

Jubilarni 25. međunarodni festival kreativnosti Golden Drum održat će se od 17. do 19. listopada 2018. u Portorožu u Sloveniji.

Pod sloganom ‘Revealing the fuel of inspiration’, Golden Drum će ovogodišnje jubilarno izdanje proslaviti pod okriljem izvanrednih gostujućih predavanja. Listi predavača pridružio se David Pivk, član europskog glavnog sjedišta Nike-a, čiji poslovni opus uključuje blisku suradnju s najvećim sportskim zvjezdama. Nedavno je radio na Svjetskom nogometnom prvenstvu, a prije toga i na Zimskim olimpijskim igrama u Sochiju. Na pozornici u Portorožu pridružit će mu se Evgeny Primachenko, Creative Director u Wieden+Kennedy Amsterdam, bliski suradnik Nike-a.

Golden Drum je za ovogodišnje izdanje festivala najavio više od 30 gostujućih predavanja, među kojima su i Barry Wacksman (EVP and Global Chief Strategy Officer R/GA New York), Maria Milusheva (Creative Director and Partner at Nobel Graphic TBWA), Josefine Richards (President of the Young Drummers Competition Jury and Creative Director, INGO Stockholm), Jan Jelle de Boer (Creative Strategist, MediaMonks), Sir John Hegarty (Founder and Creative, Bartle Bogle Hegarty), Justin Billingsley (CEO, Publicis Emil), Stephan Loerke (Chief Executive Officer, World Federation of Advertisers), Martina Olbertova (Founder and Chief Meaning Officer, Meaning.Global), Mailine Swildens (Director, The ZOO EMEA) te brojni drugi.

Povoljnije cijene kotizacija za festival dostupne su do 13. kolovoza 2018. Više o festivalu saznajte ovdje.