Dentsu Hrvatska slavi lansiranje novih kreativnih usluga

Marketinška grupacija dentsu Hrvatska jača svoju novu agenciju Dentsu Creative novim uslugama, koja ispunjava obećanje moderne kreativnosti, od ove godine i u Hrvatskoj.

Dentsu Hrvatska sa stilom je proslavio godinu pokretanja nove kreativne agencije na svojoj središnjoj lokaciji u SquareOne coworking prostoru u Zagrebu.

Lansiranje je dio strategije čiji je cilj ubrizgavanje kreativnosti u sve što dentsu radi sa svim svojim klijentima. Dentsu Creative želi transformirati brandove i tvrtke kroz objektiv moderne kreativnosti, koja nastoji isporučiti ideje koje stvaraju kulturu, oblikuju društvo i kreiraju budućnost.

Vjeko Srednoselec, Chief Operating Officer iz dentsu Hrvatska, komentira: Kao rastuća marketinška grupacija, drago nam je reći da horizontalnu kreativnost shvaćamo ozbiljno. Strateški smo postavili kreativne usluge u središte naše ponude, a drugi stupovi sa strane su iskustvo potrošača i usluge medijske agencije. Tako kreativna rješenja najbolje koriste cijelom potrošačkom putovanju.

Kreativne usluge u regiji jugoistočne Europe vodi kreativni direktor Marius Tianu, koji vidi veliki zalet u Hrvatskoj s više klijenata koji se oslanjaju na naša kreativna rješenja, bilo da se radi o dizajnu gaming evenata, ulasku u metaverse i web3, influencer marketingu, transkreaciji, društvenim mrežama ili tradicionalnom radu kreativne agencije.

Tianu navodi da, dok nova agencija još uvijek nudi tradicionalnu ponudu kreiranja u cijelosti, rast za brandove leži u kombinaciji kreativnosti i medijskih rješenja.

Kombiniranje medija te kreativnog i potrošačkog iskustva u rješenje koje je veliko, odvažno i učinkovito posebna je strast našeg tima.

Ono što slijedi je da se savršeni TV oglas može kombinirati s eksperimentalnom idejom, vrhunskim podcastom, pojavljivanjem u gaming sferi ili brandiranom TV emisijom.

Dentsu Creative, kao i dentsu općenito, temelji svoju agencijsku filozofiju na suradnji i udruživanju bez granica. Lokalni hrvatski kreativni tim podržavaju timovi Jugoistočne Europe te Srednje i Istočne Europe koji broje do +400 ljudi.