Digitalci za mlade digitalce

Nakon uspješno odrađene radionice "Direct(ly) Digital" na ovogodišnjim Danima komunikacija, digitalni tim Direct Medie, zajedno s nekoliko drugih agencija, ugostio je studente sa zagrebačkog EFZG – a u sklopu njihova projektnog zadatka za kolegij "Digitalni marketing".

Digitalci Direct Medie; direktor Vedran Petranović i Junior Media Planner Iva Markota, svoje su vrijeme dali na raspolaganje mladim timovima s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu kako bi im približili svakodnevicu rada u agenciji i kako bi iz prve ruke vidjeli kako funkcionira rad s klijentima; od briefa do finalnog reporta.

“Naš je cilj u ovom projektnom zadatku da im na stvarnim primjerima pokažemo potencijal digitalnog marketinga i omogućimo im da se upoznaju s alatima o kojima su dosad samo slušali. Ovom smo zadatku pristupili vrlo odgovorno tako da se ne morate brinuti za budućnost digitalnog marketinga u Hrvatskoj :)“, rekao je Vedran.

Prije praktičnog dijela, studenti su prošli kratku edukaciju, a zatim su timovi dobili briefove i sve potrebne upute te su krenuli u osmišljavanje i planiranje kampanje. Prije svake od faza, studenti su dolazili na konzultacije te su na kraju prezentirali svoj rad u agenciji što im je poslužilo kao generalna proba za nastup pred profesorom i kolegama.

I Digitalke i Blow Mind zadivili su digitalce Direct Medie svojim znanjem i angažmanom pa su za kraj odigrali i koju partiju pikada.