Doživi više

Preko 75% mladih ljudi će radije izdvojiti svoj novac za nova iskustva nego za materijalne stvari.

Ova globalna statistika koju podržava većina istraživanja millennial generacije bila je polazišna točka za novu kampanju Hrvatskog Telekoma i njihovu Tarifu za mlade. Ista iskustva koju mladi silno žele doživjeti su ujedno i iskustva koja se najviše dijele na društvenim mrežama. Naime, millennialsi su generacija koja najviše dijeli svoj sadržaj, u povijesti online medija.

Agencija BBDO Zagreb osmislila je kampanju “Doživi Više” koja poziva mlade da osvoje iznimna iskustva poput adrenalinskog putovanja u Dubai i Abu Dhabi te ekskluzivnog jedrenja Jadranskom obalom. Nova Tarifa za mlade Hrvatskog Telekoma pruža neograničeni streaming na omiljenim content platformama (YouTube, Pickbox, HBO i Netflix) te brojne gadgete koji će mladima omogućiti atraktivnije i lakše snimanje i praćenje svega što dožive.

Doživi Više kampanja lansirana je jedinstvenim TV spotom koju je radio BBDO Zagreb te je poznata agencija za ovaj projekt odabrala režisera Jovana Todorovića i produkcijsku kuću Centralna Jedinica. Na dan kad je lansirana kampanja i TV spot, održana je i konferencija za novinare koju se moglo pratiti live na FB stranici Hrvatskog Telekoma, a na konferenciji je predstavljeno i prvo iskustvo koje mladi mogu osvojiti – adrenalinsko putovanje u Dubai i Abu Dhabi.

Cijelu kampanju dodatno su promovirali i poznati hrvatski online influenceri poput Andree Andrassy, Ivana Šarića, Elle Dvornik i Gorana Vugrineca Goca koji su i sami podijelili priče o svojim nezaboravnim iskustvima i putovanjima. Na web stranici doživiviše.hr vrše se prijave za osvajanje iskustava, a upravo je u tijeku drugi krug u kojem se mladi bore za osvajanje nezaboravnog jedrenja Jadranom s prijateljima.

Iskustva nisu izostala ni u prodajnim centrima Hrvatskog Telekoma gdje posjetitelji, uz upoznavanje brand ambasadora kampanje, mogu sudjelovati u jedinstvenom Spaceball iskustvu. Kampanja Doživi Više već bilježi izvrsne prodajne rezultate i odaziv mladih, a označava začetak drugačijeg pristupa prema ovom dinamičnom segmentu.