EACA podržava povećanu transparentnost na online platformama

Europska komisija objavila je prijedlog o regulaciji kojim želi povećati transparentnost malih i velikih online platformi.

Online platforme morat će postati transparentnije kod trgovanja s poslovnim subjektima, prema prijedlogu koje je objavila Europska komisija. Uredba će uvesti nova pravila za platforme koje ih obvezuju pojednostaviti svoje uvjete i odredbe prilikom utvrđivanja glavnih parametara za rangiranje i osiguravanje mehanizama za ispravak.

Oglašivačke i medijske agencije blisko surađuju s platformama kao što su Google i Facebook te se moraju oslanjati na poštenu, transparetnu i uravnoteženu trgovinsku praksu. EACA stoga podržava predložena pravila o uvjetima, rangiranju i ispravcima.

“Platforme pružaju jedinstveno okruženje brendovima gdje adekvatnim oglašavanjem mogu doprijeti do potrošača i tržišta. Postoji razmjena vrijednosti između korisnika platformi, vlasnika platformi i brendova. Za održavanje odnosa na temelju povjerenja, platforme moraju povećati transparentnost i podijeliti više mjernih podataka s oglašivačkim klijentima kako bismo mogli objektivno procijeniti učinkovitost kampanja i razmotriti investicijske odluke”, izjavio je Dominic Grainger, predsjednik EACA-e.

Više o prijedlogu Europske komisije i EACA-inom odgovoru pronađite na www.eaca.eu/news.com.