HURA u Dubrovniku okupila europska strukovna udruženja

U Dubrovniku se dva dana raspravljalo o aktualnostima u komunikacijskoj industriji na godišnjem sastanku Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje čiji je Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje, HURA, član.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje, HURA, bilo je domaćin godišnjeg sastanka strukovnih udruženja na razini Europe koji okupljaju više od 2.500 agencija iz 30 europskih zemalja, a koje direktno zapošljavaju više od 120.000 ljudi.

U Dubrovniku se dva dana raspravljalo o aktualnostima u komunikacijskoj industriji, GDPR Uredbi i E-privacy uredbi koja će tek stupiti na snagu, ali i fenomenu lažnih vijesti i važnosti transparentnosti.  Predstavnici nacionalnih strukovnih udruženja složili su kako je važno zajedno istupati prema institucijama Europske unije  i zastupati interese komunikacijske industrije.

Hrvatska je po prvi puta dobila priliku biti domaćin Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA) što je HURA objeručke prihvatila, a tom prilikom predsjednik HURA-e Davor Bruketa komentirao:

„Ponosni smo što je Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje prepoznalo proaktivno djelovanje HURA-e i odabralo nas kao domaćina godišnjeg sastanka. U HURA-i smo to shvatili kao priliku za snažnije uključivanje u međunarodne inicijative i mogućnost za aktivno utjecanje na politike i procese koji utječu na naš rad poput Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka – GDPR.“

HURA sudjelovanjem u Europskom udruženju agencija za tržišno komuniciranje aktivno djeluje na međunarodnoj razini s ciljem osiguranje bolje pozicije komunikacijske industrije na tržištu, ali ujedno na nacionalnoj razini aktivno djeluje, educira stručnjake kroz festival i radionice koje sustavno organizira, a sve s ciljem unaprjeđenja struke.