I have a Kraš on you
Zamislite da ste za svaku primljenu ljubavnu poruku na Facebooku dobili čokoladu... Upravo takav stroj osmislili su u DRAP-u za Kraš i postavili ga u shopping centar na Valentinovo.
Zamislite da ste za svaku primljenu ljubavnu poruku na Facebooku dobili čokoladu… Upravo takav stroj osmislili su u DRAP-u za Kraš i postavili ga u shopping centar na Valentinovo.
Nakon što je mladi makedonski dizajner Ivan Durgutovski na internetu objavio poster s igrom riječi “I have a Kraš on you”, gdje je engleska riječ za zaljubljenost “crush” zamijenjena Kraševim logotipom, ova zgodna dosjetka je osvojila simpatije korisnika društvenih mreža i spontano se proširila cijelom regijom. Na Facebooku ju je primijetio i Davor Runje iz DRAP-a koji je kontaktirao autora i predložio mu suradnju na zajedničkom projektu za Kraš. Kampanja je pokrenuta na Valentinovo eventom u Avenue Mall shopping centru u kojem je instaliran stroj koji je poruke poslane preko Facebooka ispisivao na Dorina čokolade u prigodnom pakovanju. Davor Runje nam je dao sljedeću izjavu o tome kako je kampanja nastala:
“Cilj kampanje bio je približiti Dorina čokolade tinejdžerima. Njihova glavna preokupacija je ljubav, a glavni komunikacijski kanal Facebook i iz toga se rodila ideja o stroju koji pretvara ljubavne poruke na Facebooku u čokolade. Glavni izazov je bio napraviti kampanju koja nije patetična ili još gore sarkastična, a da opet bude zanimljiva i rado dijeljena na društvenim mrežama. Lako je napraviti neki “prank” koji će ismijavati parove, ali teško je stvoriti okruženje u kojem će ljudi pokazati lako pozitivne emocije na mali znak pažnje kao što je poklonjena čokolada. Rezultati kampanje u prvih pet dana su nas ugodno iznenadili: offline i online reakcije na event su odlične, YouTube video je pogledalo 15-tak tisuća ljudi, a dvije tisuće ljudi je tražilo da ponovimo event u njihovom gradu.”
Video snimljen u Avenue Mallu na Valentinovo možete vidjeti na sljedećem linku: