Imago Ogilvy već treću godinu zaredom najbolja hrvatska agencija prema b-reportu

Dvaput je dvaput, ali triput je ipak triput!

S obzirom na broj nagrada osvojenih na najrelevantnijim svjetskim festivalima oglašavanja, ne čudi da je baš Imago Ogilvy i ove godine proglašen najboljom agencijom u Hrvatskoj. Osim te laskave titule, njihova kampanja ‘Pero ljubavi’ proglašena je najboljom hrvatskom kampanjom u 2017. godini prema ljestvici slovenskog b-reporta.

Inače, b-report je nezavisni godišnji izvještaj Marketing magazina o najboljim agencijama i kampanjama u regiji, rangiranim prema uspjesima na relevantnim svjetskim festivalima.

‘Dvaput je dvaput, ali triput je ipak triput. U tom ‘klubu’ hat tricka smo poprilično usamljeni, što govori o onome najvažnijem u svakom poslu kojim se baviš, a to je konzistentnost i trajanje kvalitete. I najglupljoj pjesmi se zalomi da jedne sezone bude hit, ali biti hit već 25 godina je malo ozbiljnija pjesma, koja ipak ima neku težinu. I na to sam jako ponosan.’ – kaže Igor Mladinović, glavni kreativni direktor Imago Ogilvy agencije.

‘Velika čast je biti proglašen najboljom agencijom u državi. Pogotovo kada ti to uspije tri godine za redom. Titula najbolje hrvatske reklamne agencije je rezultat vizije koju smo prije nekoliko godina postavili, kao i želje da za svoje klijente proizvedemo kampanje koje će prije svega njima prodati proizvod a nakon toga i nama potvrditi da i dalje ono što radimo, radimo najbolje’, izjavio je Darko Bosnar – Innovation Director.