Kreativna agencija I TO NIJE SVE! potpisuje novi logotip i vizualni identitet BalCannesa

Šesto izdanje BalCannesa koji će i ove godine okupiti najbolje agencije iz regije ima novi vizualni identitet koji prati osebujnost našeg geografskog područja.

Novi logotip BalCannesa, koji će pratiti šesto izdanje uspješnog aregionalnog projekta HURA-e i Weekend Media Festivala, kreirala je agencija I TO NIJE SVE!.

Logotip je inspiriran tabletićem, komadom tkanine koji je na Balkanu nezaobilazan ukras svih vrsta televizija, kredenaca i stolova. Posebno je neobična tipografija unutar logotipa koja je proizašla iz igre dvaju različitih pisama – ćirilice i latinice koja su zapravo suštinski simbol Balkana – toliko različita, a opet nekako slična i svima jasna.

Logotip karakterizira spoj nespojivog; ćirilica i latinica, snažna tipografija i nježan uzorak te na kraju krajeva, Balkan i Cannes.

Agencija I TO NIJE SVE! koja je osmislila cjelokupni kreativni koncept postoji sedam godina, ali je već postala jedna od vodećih kreativnih agencija u Hrvatskoj s brojnim klijentima te internacionalno uspješno realiziranim projektima.

Prijave za ovogodišnji BalCannes otvorene su do 1. rujna, a svoje projekte mogu prijaviti sve agencije za tržišno komuniciranje iz regije. Ne čekajte, svoje radove prijavite na www.balcannes.com.