Kreativni direktor Twittera na Danima komunikacija

“Trying To Be Cool (As A Brand) Is Uncool” bila je teza Jayante Jenkinsa i tema predavanja koje je glavni globalni kreativni direktor Twittera održao u Rovinju.

Glavni globalni kreativni direktor Twittera, Jayanta Jenkins, govorio je kreativcima i komunikacijskim stručnjacima na Danima komunikacija u Rovinju. Jayantina teza i tema predavanja bila je “Trying To Be Cool (As A Brand) Is Uncool”.

Jenkins je istaknuo da bi nešto bilo cool mora biti autentično. Kada je riječ o Twitteru najvažnije je biti relevantan i autentičan. Napravio je poveznicu te rekao da su najvažnije rečenice ljudske povijesti poput „Ovo je mali korak za čovjeka, ali veliki za čovječanstvo“ iznosile do 280 znakova koliko prostora omoguće jedan tweet. Istaknuo je kako nešto postaje cool upravo kad se ne trudi biti cool, cool je samo efekt autentičnosti.

Kao glavni globalni kreativni direktor Twittera, Jayanta Jenkins obnaša najvišu kreativnu poziciju u kompaniji. Redovito predaje na poznatim svjetskim festivalima poput Cannes Lionsa, gdje osvaja i top nagrade poput Outdoor Grand Prixa u Cannesu 2017.

Jenkins je tijekom svoje karijere radio u poznatim oglašivačkim agencijama poput Wieden+Kennedy, TBWA\Chiat\Day te na funkciji globalnog kreativnog direktora oglašavanja za Apple/Beats by Dre. U svome portfoliju ima nagrađivane projekte za Nike, Gatorade i Powerade te suradnju sa slavnim sportskim zvijezdama poput Kevina Duranta, Paytona Manninga i LeBrona Jamesa.

Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.