Kreativni portfolio vodi vas iza kulisa najboljih projekata BalCannesa

Po sedmi put ovogodišnji BalCannes u organizaciji HURA-e i Weekend Media festivala još jednom će okupiti najbolje agencije iz Adriatic regije te izabrati 25 najboljih komunikacijskih projekata.

Tijekom godina BalCannes se istaknuo kao jedinstvena prilika svim zainteresiranim agencijama da svoj rad prezentiraju klijentima iz osam zemalja regije te im pokažu svoje najbolje projekte, a najbolji među njima naći će se i u novom izdanju Kreativnog portfolija Ekrema Dupanovića i Asje Dupanović Gavrilescu iz Media Marketinga.

Riječ je o knjizi koja jednom godišnje sabire nagrađivane projekte iz regionalne komunikacijske industrije, uključujući i BalCannes. Sve kampanje u knjizi predstavljene su u potpunosti od briefa do krajnjih rezultata te popraćene ključnim vizualima.

 

Ukoliko želite da i vaš projekt bude jedan od njih pozivamo vas da se do 1. 9. 2018. prijavite na ovogodišnji BalCannes koji će se još jednom održati u sklopu Weekend Media Festivala.

Ove godine 25 najboljih komunikacijskih projekata iz cijele regije osvojit će posebne nagrade žirija, a projekt najbolje agencije BalCannesa poslat ćemo na Cannes Lions 2019. natjecanje.

Na prošlogodišnjoj reviji konkuriralo je čak 55 reklamnih agencija iz regije, a u jakoj konkurenciji najbolje među njima odabrao je žiri od 25 stručnjaka – klijenata, agencija i novinara iz cijele regije te ih nagradio posebnim nagradama. Uz to, po prvi put smo saznali kako na iste projekte gledaju svaki od ta tri zasebna sastava žirija, što je jedinstveni koncept u svijetu.