Kreativnost do krvi u promotivnoj kampanji White Square festivala

Ključna ideja korporativnog identiteta ovog međunarodnog festivala oglašavanja ove godine postala je slika ringa.

Od 27. do 29. travnja, White Square pretvorit će se u prestižni turnir na čije su sudjelovanje pozvani stručnjaci iz svijeta oglašavanja, brendinga, dizajna i komunikacija kako bi pokazali svoje najbolje radove i u ravnopravnoj borbi pritom odmjerili snage s drugima.

„Kreativnost pobjeđuje“ slogan je festivala, a ideja kampanje je prikazati lidere kreativne industrije kao borce u trenutku pobjede. Uostalom, oglašavanje jest svakodnevna borba – za ideje i njihovu realizaciju, za osvajanje tendera i festivalskih nagrada. White Square tako ide korak dalje i poziva na pobjedu kreativnosti u svim sferama života.

Priznati stručnjaci industrije oglašavanja i tržišnih komunikacija, nosioci prestižnih međunarodnih nagrada te članovi White Square žirija postali su lica kampanje. Oni su: Andrey Logvin, kreativni direktor BORSCH Studio, Rusija; Vitaliy Bikov, CEO, suosnivač Red Keds agencije, Rusija; Dmitry Apolenis, kreativni direktor AIDA Pioneer, Bjelorusija; Lola Tehver, direktorica Udruženja marketinških i komunikacijskih agencija Estonije; Vladimir Kobets, kreativni direktor digitalne agencije AdPro, Ukrajina; Marko Edfelt, CEO i partner u Satumaa Family Business, Finska.

Korporativni identitet i kampanju White Square Festivala radila je agencija AIDA Pioneer Branding & Creative. Fotografije su radili poznati fotografi studija KANAPLEV + LEYDIK, dok je spot za kampanju uredio Andrey Levkovich.

Prijave za festival otvorene su do 7. travnja. Više saznajte na: www.en.adfest.by