Neispričana priča iza njuškalo priča

Aktualna kampanja najvećeg hrvatskog online marketplacea njuškala fokusirana je na priče, točnije, na stvarne priče koje povezuju stvarne njuškalo korisnike.

Kampanja je nastala na temelju jednostavnog insighta da je svaka kupnja ili prodaja na njuškalu zapravo dio neke veće i ljepše priče, bilo da se radi o useljavanju u novi dom, samostalnosti s prvim automobilom ili upoznavanju novog najboljeg prijatelja – četveronožnog.

Insight je nastao prije 4 godine kada su u Švicarskoj shvatili da njihovi prijatelji, a i oni sami, s njuškalom vežu pozitivne i tople emocije, ne transakcije.

U to vrijeme, agencija je tek bila osnovana i na početku i iskreno – bez klijenata. Pa su imali vremena za smišljati kampanje. Tako su osmislili koncept za ovu i samoinicijativno je ponudili njuškalu.

U originalnom prijedlogu, koristili su prijatelje i sami bili modeli za kampanju jer su svi imali priču s njuškalom.

Nažalost, u to vrijeme nije se uklapala u njuškalove komunikacijske aktivnosti, ali s vremenom je dozrela i prerasla u kampanju koja je sad aktualna. A neki od inicijalnih likova koje su predlagali su ostali i u aktualnoj verziji kampanje:

Osim što je kampanja osobna iz ovih razloga, dodatno je to i prva velika TV kampanja koju je Švicarska radila. Jako su ponosni na nju jer je obuhvatila rad sa stvarnim ljudima i njihovim stvarnim pričama, originalne tehnike produkcije poput GoPro kamera za postizanje što osobnijeg dojma iz prvog lica i što se pozivajući na emocije, a ne transakcije, udaljava od sve slične komunikacije u svojoj kategoriji.

Finalni rezultat je kampanja o pričama korisnicima ispričana upravo na njihov način – neposredan, spontan i topao.