Nemojte držati prezentaciju – ispričajte priču!
Koliko vam se puta dogodilo da ste usred nečije prezentacije odlutali mislima, nesvjesno zijevali ili zaskrolali zanimljivostima interneta? A što mislite koliko se puta takvo što događalo dok ste vi držali prezentaciju?
Recite NE dosadnim prezentacijama: pronađite svoj glas i ispričajte priču!
“People don’t buy what you do, they buy WHY you do it.“ naglasio je Mark Shayler, jedan od najpoznatijih britanskih govornika na radionici HOWtoWOW akademije. Strast, energija i dobro ispričana priča – ono je što ljudi žele vidjeti i čuti. Pa, dajte im to.
No, prije nego krenete s pričom, Mark savjetuje da uzmete vremena za analizu i odgovorite na nekoliko pitanja: zašto je vaša priča važna, koji problem njome rješavate, što ćete time promijeniti, možete li je pojednostavniti? Znate li uopće tko će vas slušati i koja su im očekivanja?
Bilo je tu još pitanja, različitih analiza i tehnika disanja, savjeta, smijeha i praktičnih zadataka. A je li bilo zanimljivo? Itekako! I tome u prilog idu ocjene polaznika – odličan, pet! Definitivno jedno od onih “you had to be there“ predavanja.
U videu pogledajte kako smo se proveli s Markom, a ako želite pogledati neke statične vizualne zapise s ove radionice pogledajte našu GALERIJU
Ne propustite sljedeće HOWtoWOW predavanje na kojem će nam Eike König u dva dana svoje radionice pričati o ružnom dizajnu i kako ga promijeniti. Rezervirajte svoje mjesto 24. i 25. studenog – ovo će biti još jedno odlično iskustvo!
Photo: Petar Glebov/PIXSELL