Nemojte držati prezentaciju – ispričajte priču!

Koliko vam se puta dogodilo da ste usred nečije prezentacije odlutali mislima, nesvjesno zijevali ili zaskrolali zanimljivostima interneta? A što mislite koliko se puta takvo što događalo dok ste vi držali prezentaciju?

Recite NE dosadnim prezentacijama: pronađite svoj glas i ispričajte priču!

“People don’t buy what you do, they buy WHY you do it.“ naglasio je Mark Shayler, jedan od najpoznatijih britanskih govornika na radionici HOWtoWOW akademije. Strast, energija i dobro ispričana priča – ono je što ljudi žele vidjeti i čuti. Pa, dajte im to.

No, prije nego krenete s pričom, Mark savjetuje da uzmete vremena za analizu i odgovorite na nekoliko pitanja: zašto je vaša priča važna, koji problem njome rješavate, što ćete time promijeniti, možete li je pojednostavniti? Znate li uopće tko će vas slušati i koja su im očekivanja?

Bilo je tu još pitanja, različitih analiza i tehnika disanja, savjeta, smijeha i praktičnih zadataka. A je li bilo zanimljivo? Itekako! I tome u prilog idu ocjene polaznika – odličan, pet! Definitivno jedno od onih “you had to be there“ predavanja.

U videu pogledajte kako smo se proveli s Markom, a ako želite pogledati neke statične vizualne zapise s ove radionice pogledajte našu GALERIJU

Ne propustite sljedeće HOWtoWOW predavanje na kojem će nam Eike König u dva dana svoje radionice pričati o ružnom dizajnu i kako ga promijeniti. Rezervirajte svoje mjesto 24. i 25. studenog – ovo će biti još jedno odlično iskustvo!

Photo: Petar Glebov/PIXSELL