#NitkoNijeSavrsen nova kampanja agencije McCann Zagreb

#SkoroSavrsena kampanja agencije McCann Zagreb za PAN.

Nakon skoro godinu dana stanke, Pan se vraća na velika vrata pivske scene. Osim novog dizajna etikete, promijenjeno je pozicioniranje branda. U sklopu nove PAN kampanje 2017. agencija McCann Zagreb osmislila je skoro savršeni spot pod nazivom #NitkoNijeSavrsen.

Kreativna ideja govori kako u životu zapravo ne postoje greške već samo iskustva iz kojih učimo. Ponekad mislimo da je bacanje oka na zgodnog konobara dok sjediš s dečkom u kafiću u redu stvar i da je vježbanje precijenjeno jer nam čudotvorni pojasi donesu trbušnjake bez puno muke. Pan nam tu pomaže kao prijatelj koji kaže da #NitkoNijeSavrsen i da je sve to normalno dok god imaš svoje prijatelje i pivo s kojima možeš nazdraviti svojim greškama.

Mislav Pavić, marketing manager mainstream segment i Vlatka Večerin, brand manager mainstream segment su izjavili:

“Moramo priznati da nam je ovo bilo jedno od ljepših iskustava. Od samog početka projekta, stvaranja novog pozicioniranja, razrade kreativnih rješenja do same produkcije spotova. Sve je prošlo kao podmazano. Rezultati su više nego zadovoljavajući tako da možemo reći da smo jako ponosni na ono što smo napravili zadnjih par mjeseci. U suradnji s agencijom, nastavljamo dalje razvijati novu platformu i stvarati još puno dobrih stvari.”

#SkoroSavrseni kreativci u ovom projektu su bili Daniel Vuković i Boris Miletić, dok je za art direction bio zadužen Igor Miletić. Projekt su bezgrešno vodili Saša Ivan i Ines Kalinić. Produkciju potpisuje kuća Mint2 uz redatelja Đorđa Jovanovića poznatijeg kao Djolo Djolo (#nitkonijesavrsen, kao što rekosmo).

Kako izgleda #SkoroSavrseni spot možete vidjeti u nastavku: