Ožujsko pivo i Degordian lansirali “Što bi dao?” kampanju

Ožujsko pivo i njihova agencija Degordian lansirali su “Što bi dao?”, prvu navijačku kampanju koju će reprezentacija “ponijeti” sa sobom na Svjetsko prvenstvo.

“Što bi dao?” omogućuje svim navijačima reprezentacije da na web stranici www.stobidao.ozujsko.com predaju prijavu u obliku fotografije i teksta, a one najbolje bit će zauvijek zabilježene u knjizi koja će biti svečano uručena našim reprezentativcima prije odlaska u Rusiju.

“Navijači svoje prijave mogu predati do 23. svibnja 2018. godine, a vjerujemo da će te priče našim nogometnim reprezentativcima dati ogroman vjetar u leđa i da će sigurno osvojiti Naslov! Ovime želimo pokazati našim igračima da smo spremni dati zaista mnogo i potaknuti ih da ostave srce na terenu jer ako osvoje Naslov, Hrvatska će biti bogatija za SVE ŠTO BISMO DALI.” rekao je Matej Brnardić, Creative Strategist iz Degordiana

U kampanju su se uključila i poznata lica, pa smo tako čuli da bi Ćiro dao život, a Slavko Goluža olimpijsku medalju. Što su Ivan Šarić, Robert Knjaz i Rene Bitorajac rekli, možete pogledati u videu.