Porastao broj prijavitelja na MIXX natjecanje

Ovogodišnje prijave na natjecanje MIXX Hrvatska preslika su tržišnih trendova i ulaganja u kvalitetniju prezentaciju sadržaja i vlastitih kanala komunikacije.

Zatvorene su prijave na natjecanje MIXX koje nagrađuje najbolje digitalne kampanje, a imena pobjednika bit će objavljena prvu večer na festivalu Dani komunikacija u Rovinju 12. travnja 2018. godine. Organizatori su potvrdili da je broj prijavitelja porastao za 15%. Sveukupno je pristiglo 78 prijava za 10 kategorija te je zabilježeno 13 natjecatelja koji po prvi puta prijavljuju projekt.

Najviše projekta prijavljeno je u kategoriji Brand Awareness Campaign, zatim slijedi Best Branded Content te Best Social. Najveći porast prijava u odnosu na 2017. godinu zabilježen je u kategoriji Best Mobile App i Best Website.

Predsjednica žirija Sanja Đekić (MediaComa) izjavila je: “Ovogodišnje prijave na natjecanje MIXX Hrvatska preslika su tržišnih trendova i ulaganja u kvalitetniju prezentaciju prvenstveno sadržaja, ali i vlastitih kanala komunikacije, od web stranica do mobilnih aplikacija. Ono što možemo iščitati iz prijava i što nas posebno veseli jest da je digitalni sadržaj, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj, dosegao razinu da može samostalno, ali i kao dio integrirane komunikacije zaista ostvariti pomak u prodaji i na brand parametrima.”

MIXX natjecanje napravljeno je po međunarodnoj licenci IAB-a, a članovi žirija su profesionalci iz svih segmenata digitalne industrije – strategije, kreativnosti, produkcije i zakupa medija.

Članovi žirija predvođeni predsjednicom Sanjom Đekić (MediaComa) su: Željko Glavor (1i0/Imago Ogilvy), Fran Mubrin (404), Ivo Novak (Degordian), Mladen Mileusnić (Digitalist), Boris Ličina (Freelance), Miro Brkić (Nivas) i Maja Šplajt (Real grupa).

U proces natjecanja MIXX ove godine uvedene su i određene novosti, a one su:
Uvođenje nove kategorije “Search” koja se odnosi na taktike koje se koriste pri oglašavanju na pretraživačima.
Dva kruga žiriranja, u prvom žiri ocjenjuje pisane prijave, dok u drugom krugu finalisti trebaju dopuniti prijavu video sažetkom. Naizgled malom, ali važnom izmjenom žiri je pojednostavio postupak prijave te dao šansu većem broju radova i natjecatelja.