Produljene prijave na Young Drummers natjecanje

Grad Ljubljana i Festival Golden Drum pozivaju vas da sudjelujete na tradicionalnom natjecanju za najbolji i najkreativniji plakat, a svoje radove prijavite do 19. rujna.

Natjecatelji trebaju dizajnirati kreativni korporativni poster i slogan koji predstavlja Ljubljanu kao grad kulture i umjetnosti. Glavni fokus mora biti na jačanju brenda kako bi se prenijela poruka grada: Ljubljana – The City to Experience Culture and Art.

Kažu da je Ljubljana minijatura Europe, jer se nalazi na dinamičnom raskrižju različitih kultura, regija i povijesnih zbivanja. Kao glavni grad Slovenije, Ljubljana je sjedište mnogih muzeja i ima mnoge umjetničke i prodajne galerije. Razlikuje se po skladnom suživota tradicije i modernog ritma – živahno je središte kreativnosti, gdje je kultura praktički način života. Svake godine u Ljubljani se održava više od 14.000 kulturnih događanja – vrhunske glazbe, kazališta, likovne umjetnosti i alternativnih događaja.

Plakat treba biti dizajniran tako da ideja omogućuje seriju plakata i da ju je moguće upotrijebiti na svim potrebnim komunikacijskim kanalima (digitalni mediji, tiskani oglasi, itd.). Autor bi se trebao usredotočiti na jednu temu i biti u stanju komunicirati ju kroz koncept jačanja brenda.

Autor najboljeg plakata dobit će 3.000 EUR od Grada Ljubljane i jednu punu registraciju za Golden Drum Festival 2018. koja će također biti dodijeljena drugo i trećeplasiranima. Nagrade će biti predstavljene na dodjeli nagrada 20. listopada 2017., a 24 najbolja plakata bit će izložena od 18. do 20. listopada 2017., tijekom 24. Golden Drum festivala.

Više informacija o pojedinostima natječaja, ali i festivalu pronađite na: www.goldendrum.com/competition/young-drummers-competition.