Real grupa u Portugalu osvojila prestižnu Effie nagradu
Real Media de Portugal, dio hrvatske full service agencije Real grupa, u suradnji s Universal McCann Portugal, nagrađena je zlatom u kategoriji društveno-odgovornog poslovanja prestižne marketinške nagrade Effie za rad na kampanji „Mais para Todos” za klijenta Lidl Portugal.
Humanitarni pokret „Mais para Todos” pokrenuo je Lidl Portugal kao zajedničku inicijativu prikupljanja i doniranja sredstava, s ciljem podržavanja dobrotvornih ustanova i udruga diljem Portugala koje svakodnevno rade kako bi pomogle onima kojima je pomoć najpotrebnija. U prilog uspješnosti projekta govori činjenica kako je u samo prva 3 tjedna od početka akcije prikupljeno više od milijun eura za doniranje potrebitima.
Kampanja „Mais para Todos” nastala je pod palicom Bina Uršića, kreativnog direktora u Real grupi. Riječ je o cjelovitoj komunikacijskoj kampanji, u kojoj su korištene televizijske, radijske, tiskovne i internetske platforme, uključujući društvene mreže, ali i zaseban microsite. „Ovo priznanje samo je jedan od dokaza kako je hrvatski kreativni tim, uz operativnu podršku lokalnog tima, uspio nadvladati kulturološke barijere i u potpunosti razumjeti portugalski mentalitet, te javnost uspješno osvijestiti o potrebama portugalske zajednice,“ izjavio je Bino Uršić.
Podsjetimo, Real Media de Portugal dio je Real grupe, hrvatske full-service agencije, koja u Portugalu uspješno posluje već tri godine. Effie nagrade u Portugalu se dodjeljuju 11. godinu, a smatraju se najvažnijim priznanjem u komunikacijskoj industriji. Ovo strukovno priznanje te rezultati koje je pokret „Mais para todos“ postigao, uistinu su hvalevrijedne potvrde kako se predan rad i kreativnost isplate.