Rekordan broj prijava na natjecanje Sempler

Na regionalno natjecanje Sempler za najbolje medijske strategije godine prijavljeno je čak 89 projekata iz četiriju država.

Na 19. konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. studenoga 2017. u Portorožu, najbolje medijske strategije godine i ovaj će put osvajati nagrade Sempler, čak jedanaest zlatnih nagrada te najveću nagradu, Veliki Sempler. “Zadovoljni smo što je natjecanje za nagrade Sempler u regiji doživjelo takav odaziv. Primili smo rekordnih 89 prijava iz Slovenije, Hrvatske, Srbije te Bosne i Hercegovine. Veseli nas i izvrstan odaziv prijava u obje nove kategorije –Najbolja PR strategija ili promocija i Najbolji tehnološki pristup“, rekla je Valerija Prevolšek, predsjednica SEMPL-a i direktorica Media Poola.Kreativne i medijske agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji iz jadranske regije prijavili su najviše radova u kategorijama Inovativna uporaba komunikacijskog kanala i Najbolja ciljana akcija (obje s po 14 prijavljenih radova), slijede ih kategorije Najbolja akcija na društvenim mrežama (12 prijava) i ovogodišnja nova kategorija Najbolja PR strategija ili promocija s 10 prijavljenih projekata.

Za nagrade Sempler s najviše projekata natječe se agencija Grey Ljubljana s 11 prijava, a agencije New Moment, New Ideas Company iz Beograda i slovenska Futura DDB prijavile su po 7 projekata.

O najboljim medijskim projektima u regiji Adriatik odlučivat će deveteročlani žiri koji čine ugledni stručnjaci iz regije koji dolaze iz agencija i redova njihovih naručitelja. Predsjedniku žirija, Darku Ivančeviću, globalnom potpredsjedniku robne marke Staropramen u poduzeću Molson Coors, u ocjenjivanju će se pridružiti Aleksandra Dilevska, izvršna direktorica agencije PublicisOne i operativna direktorica za regiju Adriatik, Marija Matić, direktorica medijskog planiranja u srpskoj medijskoj agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor i osnivač digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorica marketinga i razvoja u poduzeću Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga u poduzeću L’Oreal Srbija, Žarko Sakan, direktor agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorica medijske agencije Medialog i Daniel Vuković, glavni kreativni direktor u agenciji McCann Zagreb.

Pobjednici će se znati na svečanoj dodjeli koja će se održati u četvrtak, 24. studenoga 2017. u 20.30 u portoroškom hotelu GH Bernardin.