Sondinoj misiji razvoja kreativnosti pridružuje se nova članica, senior copywriterica Sara Šalov!

U Sondin kreativni tim stiže pojačanje u redove tekstopisaca. Sara Šalov, nakon gotovo 5 godina provedenih u BBDO Zagreb, ukupno 7 godina iskustva u industriji oglašavanja, te projekata odrađenih za velike brendove poput IKEA, Molson Coors, Dukat, A1, WWF Adria itd. dolazi kao iskusna senior copywriterica i spremna je podijeliti svoje ideje s velikim svijetom iz male Vižinade u Istri. Svoj zanat je brusila radeći na raznim kreativnim rješenjima za domaće i međunarodne klijente te će zajedno s kreativnim timom nastaviti provoditi Sondinu misiju razvoja kreativnog društva kroz konkretne projekte.

Otkako radim u industriji, upoznata sam s radom Sonde. Nadahnuta njihovim idejama koje doprinose industriji i zajednici, kao i činjenicom da su stvorene u tako jedinstvenom okruženju, njihov poslovni pristup, stil i način razmišljanja, nešto su s čime se mogu poistovjetiti. Vrlo sam uzbuđena što postajem dio ovog tima, što ću od njih učiti te što ću doprinijeti nekim svojim razmišljanjima i idejama, kaže Sara prilikom dolaska u Sondu.

O Sondi

Sonda je međunarodno nagrađivan kreativni tim za dizajn i komunikacije. S ciljem dokazivanja visoke učinkovitosti kreativnosti, zajedno s kolegama, zajednicom i poslovnim partnerima/klijentima, u inspirativnoj autentičnoj sredini istarskog poluotoka, u malom mjestu Vižinada od svega 300-tinjak stanovnika, stvaraju globalno relevantne brendove, proizvode, projekte i programe koji ostvaruju realan tržišni uspjeh, ali prije svega povezuju i stvaraju bolje društvo.

Osim brojnih strukovnih nagrada poput Cannes Lions, Effie Europe, IAB MIXX, ADC, OneShow, Velike nagrada hrvatskog dizajnerskog društva, Red Dot Best of Bests itd te projekata koji su prepoznati na globalnoj razini, specifičnost Sonde jest da 20% svojih godišnjih prihoda, vrijeme i ekspertizu ulaže u društveno korisne projekte.