Unex za Ledo: Svi na Quattro!

„Idemo svi na Quattro sad“ poziv je kojem je nemoguće odoljeti, a koji prati novu raspjevanu i rasplesanu kampanju poznatog Ledo sladoleda.

unnamed (1)Njen koncept kao i kreativno vodstvo cijelog projekta potpisuju dugogodišnji članovi kreativnog tima Unex grupe – senior copywriter Alen Grozaj i art director Krešimir Buden.

TV spot inspiriran je pop-kulturom kasnih 50-ih i ranih 60-ih, a njegove zarazne melodije vraćaju u nevino doba razigranog swinga, twista i quattrock ‘n’ rolla. Originalnu glazbu potpisuje Darko Juranović D’Knock, zajedno s Tihomirom Preradovićem kao kompozitorom i aranžerom te Jelenom Majić na vokalu. Spot su upotpunili profesionalni plesači u suradnji s redateljem Petrom Pašićem i Val produkcijom.

Dijelom nove kampanje mogu postati svi koji to žele koristeći heštegove retro, vintage i slatkiživot. U pripremi je i web aplikacija koja će korisnicima omogućiti brzo učenje, uploadanje svojih Quattrock’n’roll pokreta te osvajanje odličnih nagrada!