Tonči Klarić novi kreativni direktor agencije Proximity Zagreb
Tonči Klarić novi je kreativni direktor jedne od vodećih hrvatskih digitalnih agencija Proximity Zagreb.
Tonči Klarić novi je kreativni direktor jedne od vodećih hrvatskih digitalnih agencija Proximity Zagreb. Višestruko nagrađivani kreativac svoje vještine i znanja do sada je stjecao u vodećim hrvatskim i regionalnim agencijama kao što su Bruketa&Žinić, Digitel& i Renderspace (Pristop) u Sloveniji.
Osim bogatog radnog iskustva i impresivnog portfolia, Tonči se može pohvaliti brojnim domaćim i međunarodnim strukovnim nagradama kao što su Effie, D&AD, Epica, Art Director’s Club, PIAF, Ads of the World, Web Fest Belgrade, Mixx, Diggit, Outward, Festo, Forfest, Sempl, Heineken Brand Building Award i Magdalena. U posljednjih godinu dana osvojio je i Best in Show za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj (Izgubljena Stranica za klijenta HGSS) i Grand Prix za najbolju digitalnu kampanju u Sloveniji (ITAK Ven za klijenta Telekom Slovenije). Također mu je pripala i čast da bude član žirija na slovenskom SOF-u, hrvatskom Sudnjem Danu i svjetskom AdStarsu.
Proximity Zagreb dio je najnagrađivanije svjetske mreže za digitalni i direktni marketing. Na hrvatskom tržištu djeluje od 2001. godine, a u 2013. je premašio promet od šest milijuna kuna. Upravlja digitalnim platformama za najpoznatije domaće i strane brendove, kao što su adidas, American Express, Audi, Coca Cola HBC, Dukat, Galbani, HTC, Jamnica, Libresse, Pedigree, Whiskas i drugi.