U Splitu održana konferencija “Digitalni marketing u turizmu”

U organizaciji agencije za internetski marketing SeekandHit i Googlea, 08. veljače u Splitu održana je interaktivna konferencija o važnosti digitalnog marketinga u turizmu.

Na konferenciji su sudjelovali hotelijeri, agencije i poslovni subjekti iz sfere turizma, koji su imali priliku saznati više o mogućnostima oglašavanja na Googleu, aktualnim trendovima u pretraživanju destinacije izravno od Google tima, te načinima kako ostvariti interakciju s potencijalnim klijentima online.

Uz to, sudionicima je prezentirana i uspješna studija slučaja hotelske kuće Sunčani Hvar, gdje su iz prve ruke mogli čuti više o samoj strategiji digitalnog marketinga ove grupacije, te na koji način je ostvaren značajan rast rezervacija i broja gostiju od kako je upravljanje oglasnim kampanjama preuzela agencija SeekandHit.

S obzirom na interaktivni karakter konferencije, na kraju programa je pripremljena radionica na kojoj su sudionici imali priliku naučiti kako definirati i optimizirati svoju digitalnu strategiju, te osigurati proaktivni pristup online gostima.

Više o konferenciji pročitajte na blogu agencije SeekandHit ili pogledajte galeriju slika.