U suradnji s festivalom Cannes Lions, Brending konferencija predstavila najjači program do sada!

Službeno je predstavljen program ovogodišnje Brending konferencije, koja će se održati 2. lipnja u Domu mladih Sarajevo.

U godini u kojoj postaje službeni partner Cannes Lions, festivala kreativnosti i komunikacija, Brending konferencija dovodi predavače svjetskog renomea, a posebno se ističu zvijezde predavači Daniel Pankraz i Paul Coleman.

Surađujući s brendovima poput Nike, Jordan, Google, YouTube, Adidas, All Blacks, MINI, Lynx/Axe, Smirnoff i Samsung, Daniel Pankraz osvojio je više od 50 svjetskih nagrada na D&AD, Cannes Lions, Effie, APAC Effie, One Show, Spikes i APG Award. Na konferenciji će temom ”Building Brand Heat” podići temperaturu i objasniti kako izgraditi moćne i dugotrajne brendove u svijetu moderne komunikacije te kako ljude, pored toliko izbora i preopterećenosti sadržajem, zagrijati baš za vaš brend. Pankraz će pritom predstaviti nadogradnju općepoznatog 4P modela sa 5I principom izgradnje jakih brendova.

Paul Coleman je direktor strateškog planiranja agencije OMD EMEA, koja je već jedanaestu godinu zaredom proglašena “Globalnom medijskom agencijom godine”. Zamislite sljedeći scenarij: potrošaču emitirate reklamu na njegovom TV-u, te ga pratite s display ili Facebook oglasom na njegovom desktopu ili mobilnom uređaju. Veliki brendovi sve više razmišljaju o integraciji i mogućnostima koje im pruža automatizirani zakup medija. Kroz predavanje ”You can run, but you can’t hide!” Coleman priča o rastu, prednostima, efikasnosti, podacima, pouzdanosti, ali i nedostacima Programmatic Buying-a.

Direktorica agencije Via Media, Vesna Beganović, ističe kako će konferencija, pored zvijezda predavača i velikih svjetskih brendova, dati prostor i domaćim brendovima te stručnjacima.

“Uslijed globalizacije, digitalizacije, brzih i velikih promjena u svijetu komunikacija, utakmica koju igraju veliki i mali brendovi postala je nepredvidiva i nemilosrdna, s pravilima koja se stalno mijenjaju. Ove godine domaće snage dobit će prostor kroz dvije odlične panel diskusije. Prva u fokus stavlja važnost autentične komunikacije kroz priču o brendovima koji su na vrijeme spoznali kako da se izdvoje od konkurencije, prilagođavajući se ciljnim skupinama, njihovim stavovima, kulturi i načinu komunikacije. Druga otkriva tko je kralj džungle, i koja je pozicija domaćih brendova na tržištu”- izjavila je Beganović.

Pored zvijezda predavača, sudionici će imati priliku slušati izlaganja predstavnika Vibera, Googleovog ambasadora te direktore marketinga velikih internacionalnih oglašivača. Tržište je džungla, a ovogodišnja Brending konferencija otkriva postoje li u džungli pravila i kako postati njen kralj.

Detaljan program i više informacija o Brending konferenciji nalazi se na branding.ba.