U susret konferenciji IZAZOV 2015.
Prva regionalna konferencija komunikacijskih lidera IZAZOV 2015, namjenjena profesionalcima iz područja marketinga
Prva regionalna konferencija komunikacijskih lidera IZAZOV 2015, namjenjena profesionalcima iz područja marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija, održat će se 25.- 26. veljače 2015. godine u Beogradu.
Riječ je o B2B događaju, a osnovna ideja konferencije je da kroz interaktivan sadržaj i razmjenu iskustava doprinese razvoju marketinške i PR industrije, ali i potakne regionalnu suradnju između agencija i tvtki. “IZAZOV 2015 je ideja. Ukoliko svi pomognemo, tako što ćemo biti hrabri i raditi najbolje što možemo, forum može pomaknuti geografske, kreativne i profesionalne granice. Sigurna sam da će ovo biti okupljanje godine u profesiji, a predviđam da će IZAZOV prerasti u skup na kojem će se tražiti mjesto više“, ocijenila je Sonja Nenić Andreev, PR manager tvtke Knjaz Miloš.
Teme prve regionalne konferencije komunikacijskih lidera bit će fokusirane na trendove u integriranim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regiji govorit će predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Osim toga, teme konferencije bit će i pitchevi za angažman agencija, kao i budžeti te očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment konferencije bit će posvećen poticanju dijaloga između agencija i tvrtki tijekom kojega će predstavnici tvrtki odgovarati na strukovna pitanja predstavnika agencija.
„Glavni trend koji će obilježiti oglašivačku industriju u ovoj godini, i kod nas i u svijetu, bit će transformacija. Agencije i klijenti će se morati transformirati i prilagoditi izazovima koje donosi digitalno-tehnološka revolucija. Približavanje današnjem kupcu zahtijeva nove strategije i taktike, drugačije organizirane timove, relevantnije poruke, nove alate i kanale u potpuno novom vremenskom okviru koji nikada nije bio kraći“, rekao je na press konferenciji Ivan Živković, direktor agencije Pioniri Communications.
Konferencija će se održati u novootvorenom beogradskom hotelu Radisson Blu Old Mill, a koji će također aktivno sudjelovati kroz interaktivne radionice tvrtki. Pored hotela Radisson Blu, svoje studije slučaja agencijama predstavit će i tvtke: Toyota Adria, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Shopping Centar), Bambi, Eurobank i Registar nacionalnih internet domena Srbije. Na konferenciji IZAZOV 2015 bit će predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regiji koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.
Pogledajte detaljan program, a sve informacije možete saznati putem društvenih mreža Facebook, Tweeter i LinkedIn.