HOWtoWOW u brojkama
Za nama je već 5 iznimno WOW sezona!!
Sada smo svi mjerljivo pametniji :)
Vidljivo oduševljenje polaznika naših radionica omiljena nam je potvrda isplativosti truda uloženog u projekt. No, kao gotovo sve u našem poslu, i uspješnost HOWtoWOW radionica je mjerljiva. Stoga je naša mala tradicija da po završetku svake radionice ponudimo polaznicima upitnike o zadovoljstvu te, u konačnici, nekolicini mjerodavnih brojki prepustimo da za nas svjedoče o izvrsnosti HOWtoWOW akademije:
2601 |
ukupan je dosadašnji broj registriranih polaznika HOWtoWOW akademije |
35 |
ukupan je broj održanih HOWtoWOW radionica |
540 |
rekordan je broj prijavljenih polaznika u jednoj HOWtoWOW sezoni |
100% |
polaznika bilo je toliko očarano radionicom Ideas, ideas, ideas, da bi je preporučili i prijateljima |
5.0 |
ocjena je koju je svojom predavačkom vrsnošću zaradio Nick Eagleton, čime je postao najomiljeniji HOWtoWOW profesor ikad |
4.26 |
najmanja je ocjena kojom su polaznici ocijenili nekog ovosezonskog predavača – standardi su visoki! |
100% |
polaznika bilo je spremno oduševljenje radionicom tipografije izraziti svojim srdačnim preporukama |
0 |
je bio broj stolica viška na rasprodanoj radionici disruptivnog poslovanja Marka Shaylera |
4.97 |
prosječna je ocjena drugog najomiljenijeg HOWtoWOW predavača sezone |
32 |
polaznika automatski su ispunila komplimentima upitnik o radionici Dave Birssa |
4.9 |
prosječna je ocjena najvećeg grupnog brainstorminga u HOWtoWOW povijesti |
4 |
ovosezonske radionice apsolutno bi svi njihovi polaznici preporučili kolegama |
5 |
je prosječna ukupna ocjena radionica 5. sezone po sudu samih polaznika – odlično! |
Polaznici su posebno nahvalili stručnost, simpatičnost i pristupačnost predavača; njihovu spremnost na dijeljenje vrijednih i aktualnih znanja, interaktivnost i suradljivu atmosferu radionica te konkurentnost, suvremenost i primjenjivost obilja prezentiranih praktičnih primjera.
Ovako nam u retrovizoru izgleda 4. sezona:
2061 |
ukupni je broj registriranih polaznika HOWtoWOW akademije premašen u 4. sezone |
522 |
ukupan broj prijavljenih polaznika radionica 4. sezone |
95 |
broj polaznika registriranih za radionicu digitalnih strategija |
100% |
polaznika preporučilo bi radionicu o generiranju i selekciji kreativnih ideja |
77 |
broj prijavljenih polaznika koji sada znaju komplicirati jednostavno |
4,82 |
prosječna ocjena radionice o boljem pristupu integraciji medija |
72 |
polaznika sada se razumiju u neuroznanost potrošača |
4,91 |
prosječna je ocjena predavača Davea Birssa |
100% |
polaznika svoje bi kolege uputilo na radionicu strateškog planiranja |
4.81 |
prosječna je ocjena najšarmantnijeg predavača sezone Slavimira Stojanovića |
100% |
polaznika preporučilo bi radionicu jedine ovosezonske žene-predavača |
4.79 |
prosječna je ocjena prve radionice 4. sezone |
4,38 |
najniža je prosječna sveukupna ocjena radionice, a i dalje izvrsna! |
71 |
polaznik sada zna kada se vrijedi boriti za svoju ideju |
Prisjetimo se kako je to bilo u 3. sezoni:
547 |
ukupan broj prijavljenih polaznika radionica 3. sezone |
84 |
osobe najavile su dolazak na radionicu Dietmara Dahmena |
100% |
polaznika preporučilo bi radionicu marketinške učinkovitosti |
65 |
osoba sada su stručnjaci za temu brandinga |
100% |
polaznika preporučilo bi radionicu marketinške učinkovitosti |
51 |
osoba sada uspješno ‘navigira brandovima u digitalnom tsunamiju’ |
68 |
osoba najavilo je dolazak na radionicu “Zvučni branding” |
4.86 |
ocjena je koju je Dave Birss zaradio kao HOWtoWOW predavač |
6 |
od ukupno 7 radionica preporučilo bi čitavih 100 % polaznika |
4.5 |
najniža prosječna ocjena prezentacije održane u 3. sezoni |
52 |
osobe sada razvijaju vrhunske komunikacijske strategije i tehnike |
80 |
broj deklariranih znatiželjnika o funkcioniranju kreativnog uma |
50 |
broj HOWtoWOW akademaca koji vode uspješne brainstorminge |
5 |
je zaključna ocjena svih sedam predavača 3. sezone |
Posebne pohvale polaznika opet su zaradili sami predavači u čijem su se repertoaru vještina najviše isticali iskustvo, interakcija i korišteni primjeri.
Evo što se brojilo u drugoj sezoni:
525 |
ukupan broj prijavljenih polaznika radionica 2. sezone |
54 |
osobe posjetile su radionicu na temu “Prezentacijske vještine” |
68* |
osoba najavilo je dolazak na temu “Tipografija” |
83 |
osobe najavile su dolazak na radionicu “Marketinška metrika” |
65 |
osoba sada su stručnjaci za temu brandinga |
100% |
polaznika preporučilo bi radionicu “Medijsko planiranje” |
48 |
osoba kroz snijeg se probilo na radionicu “Strateško planiranje” |
68 |
osoba najavilo je dolazak na radionicu “Zvučni branding” |
4.9 |
prosječna je ukupna ocjena radionice Diarmida Moncrieffa |
100% |
polaznika preporučilo bi radionicu art direkcije videa |
73* |
osobe naučile su sve bitno na temu “Briefing” |
4.6 |
prosječna je ocjena svih radionica prema vrednovanju polaznika |
99% |
polaznika preporučilo bi svojim kolegama pohađanje radionica |
Najviše pohvala polaznici su uplatili na račun interaktivnosti treninga, a većina sudionika za radionice je saznala online (putem maila, weba ili newslettera).
A evo kako je bilo te davne, prve sezone HOWtoWOW akademije:
467 |
ukupan broj polaznika radionica |
76 |
osoba posjetilo je radionicu na temu “Internet marketing” |
68 |
osoba najavilo je dolazak na temu “Tipografija” |
101 |
osoba sada su stručnjaci za temu “Brainstorming” |
75 |
osoba savladalo je temu “Guerilla marketing” |
100% |
polaznika preporučilo bi radionicu “Medijsko planiranje” |
10% |
polaznika radi u agencijama nečlanicama HURA-e |
98% |
polaznika preporučilo bi svojim kolegama pohađanje radionica |
4.9 |
prosječna je ukupna ocjena radionice Diarmida Moncrieffa |
74 |
osobe imale su priliku detaljno proći temu “Direct marketing” |
10% |
polaznika činili su oglašivači |
80% |
polaznika dolazi iz agencija članica HURA-e |
73 |
osobe naučile su sve bitno na temu “Briefing” |
4.6 |
prosječna je ocjena svih radionica prema vrednovanju polaznika |
U samo četiri sezone već je preko 2,000 junaka pratilo naše predavače na putu otkrivenja znanja iz područja radijskog i televizijskog oglašavanja, medijskog i strateškog planiranja, digitala, brendinga, kreative, marketinga i prezentacijskih vještina. Prijavite se za radionice 5. sezone HOWtoWOW akademije i postanite jednim od njih!