Filipa Petrović: U Dellu će do 2030. godine 50 posto radne snage, kao i 40 posto vodstva, biti žene

Što je tehno-optimističan stav, kako o budućnosti razmišljaju tehnološke kompanije i koji su ciljevi uspješnoga brenda – teme su o kojima ćemo imati priliku detaljnije čuti u srijedu, 21. listopada, službenoj Facebook stranici Dana komunikacija od 15 sati!

Give Back and Stay Ahead of the Curve – The Age of Responsibility naslov je novoga izdanja interaktivnoga razgovora Dana komunikacija u kojem će nam se uz Antoniju Mandić pridružiti Filipa Petrović, voditeljica marketinga Della za srednju i istočnu Europu. Tom smo ju prilikom upitali nekoliko pitanja – i već u glavi imamo nova koja ćemo joj postaviti na Facebook Liveu u srijedu!

Kako biste jednom rečenicom opisali ciljeve tehnološkoga diva koji djeluje po tehno-optimističnim principima?

Svrha Dell Technologiesa je, između ostaloga, svakodnevno poticati napredak i ljudima s velikim idejama diljem svijeta olakšati pristup vrhunskoj tehnologiji.

Što to znači u okviru Vašega područja djelovanja – kako izgleda radni dan voditeljice marketinga Della za srednju i istočnu Europu?

Samo jedan detalj dovoljno opisuje dinamiku mog dana, a to je da devet sati provedem na konferencijskim pozivima. Međutim, dobra strana je u tome što, kao zaposlenici tehnološki napredne i moderne tvrtke, većina nas radi od doma već dugi niz godina. Naviknuti smo na to i drago nam je što imamo tehnologiju, alate i sredstva zahvaljujući kojima možemo uživati u blagodatima rada na daljinu. Vodeći kulturalno raznolik tim koji uspješno posluje od Kazahstana do Grčke, ulažem puno vremena u zagovaranje različitosti i uključivosti, kao i u borbu protiv pristranosti. Vjerujem kako je to preduvjet uspjeha u današnjim okolnostima i principima poslovanja. Naš je glavni cilj podizati svijest o temama koje mijenjaju našu svakodnevicu i istovremeno poticati potražnju za našim tehnološkim rješenjima.

Danas su etički i moralni standardi imperativ za uspješan brend, a čini se da to posebice vrijedi za eksponiranu tehnološku industriju. Uzevši to u obzir, na kojim segmentima brenda posebno radite?

Danas smo usredotočeni na IT sigurnost više nego ikada, a transformacija radne snage trenutno je goruća tema. Prateći trendove i zahtjeve tržišta istovremeno smo posvećeni realizaciji naših ključnih ciljeva kojima nastojimo ostaviti i traga u društvu. Stavljamo naglasak na unapređivanje održivosti, njegovanje jednakosti, životne transformacije te održavanje etike i privatnosti. Postavili smo vrlo ambiciozne, i skloni smo vjerovati, ostvarive ciljeve koje želimo postići do 2030. godine. Veseli me što ću vam nešto više o tome imati prilike govoriti u razgovoru s Antonijom Mandić.

Redefiniranje naizgled pravednog i raznolikog vodstva danas bi trebao biti imperativ industrije koja želi angažirati talente, potaknuti inovacije i napredovati u budućnosti. HURA od prošle godine zato djeluje i kroz svoju inicijativu Equality & Diversity, stoga nas zanima – kako je biti žena u tehnološkom svijetu?

Raznolikost, a istovremeno jednakost i uključivost nisu samo ispravna stvar već su i poželjni za razvoj i uspjeh poslovanja. Istraživanja pokazuju kako su takve tvrtke profitabilnije čak i za 21 posto. Razlog leži u tome što su inovativnije i na koncu lakše privlače talente. Biti žena u IT svijetu često znači i biti jedina žena na sastanku u barem 40 posto slučajeva. To također znači susretanje i sa svjesnim i nesvjesnim predrasudama, ali je upravo zato sjajno raditi u tvrtki koja prepoznaje značaj različitosti. Početkom ove godine, Michael Dell je najavio naše vrlo ambiciozne ciljeve, po kojima će do 2030. godine 50 posto naše radne snage, kao i 40 posto vodstva, biti žene. Stoga nije nimalo loše biti žena u IT-u, kada radiš za tvrtku koja ima toliko snažna uvjerenja i jasne ciljeve.

Sve detalje o live događanju potražite na službenim stranicama Dana komunikacija i pridružite se u srijedu u točno 15 sati!