Istraživanje: Percepcija struke

HURA je 2013. godine provela istraživanje o reputaciji struke u Hrvatskoj. Istraživanjem se pokušalo utvrditi na kojoj su razini razumijevanje i percepcija struke kod opće javnosti, koliko se rad u marketinškim agencijama, odnosno industriji oglašavanja, smatra privlačnim, a mjerila su se i stajališta javnosti o oglašavanju.

Rezultati istraživanja, provedenog u suradnji s agencijom za istraživanje tržišta Ipsos, utvrdili su da se oglasi općenito percipiraju pozitivno jer svojim informacijama svakako pomažu pri odabiru proizvoda, no prevladava mišljenje da se oglasima ne može vjerovati. Tipičnim zaposlenikom marketinške agencije doživljava se muškarac ili žena, u dobi od 20 do 40 godina, visokoobrazovan, kreativan, stručan i dobro plaćen. Rad u marketinškoj agenciji smatra se poslom koji omogućava razvoj karijere i osobni stručni razvoj. No ujedno je i stresan, kompliciran i težak posao koji iziskuje prekovremeni rad.

Detaljnu analizu rezultata istraživanja možete pogledati ovdje: