Ad Venture studentsko natjecanje 2018-2019 otvara prijave 10. rujna

Osmisli kampanju za Let Toys Be Toys i osvoji ulaznice na međunarodni festival kreativnosti, Cannes Lions!

U organizaciji Europskog udruženja marketinških agencija (EACA) i Europskog instituta za komercijalne komunikacije i obrazovanje (EDCOM), Ad Venture je prvo paneuropsko natjecanje koje studentima daje priliku iskusiti kako je to raditi u marketinškoj agenciji. Studentske agencije će od listopada do ožujka raditi na svojoj kampanji, primjenjujući znanje stečeno na predavanjima te na temelju briefa od pravog klijenta osmisliti vlastitu kampanju.

Studenti će raditi na Let Toys Be Toys kampanji, koja proizvođače i izdavače pokušava osvijestiti da ne ograničavaju interese djece tako da određene igračke ili knjige dijele na one za dječake ili one za djevojčice.

Za više informacija o natjecanju kao i pobjedničkim kampanjama od prijašnjih godina posjetite: www.eaca-inspire.eu/students/ad-venture/.