AI je koristan alat, ali empatija će uvijek ostati isključivo ljudska vještina
Novo izdanje Brandstorminga Hrvatskoga Telekoma s Charidom Dorder, međunarodnom stručnjakinjom za AI, ponudilo je zanimljive uvide o primjeni umjetne inteligencije u marketingu.
Kako kvalitetno povezati AI i marketing i doći do najboljih rezultata? Na Brandstormingu u organizaciji Hrvatskoga Telekoma i Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) odgovor na ovo pitanje u svom predavanju Marketing Metamorphosis – How AI is Shaping the Future ponudila je osnivačica AI Marketing Academyja te autorica knjige AI in Marketing Charida Dorder.
Od uvodnih definicija, preko izrade prediktivnih modela korištenje kojih u marketinškoj industriji eksponencijalno raste, Dorder je tijekom interaktivnog predavanja analizirala primjere primjene ove revolucionarne tehnologije u marketinškoj praksi, dajući, kako sama kaže, samo mali uvid u to kako AI svijet još uvijek neslućeno velikih mogućnosti može transformirati način na koji obavljamo svakodnevne zadatke.
Pokazala je da, umjesto straha od budućnosti koja dolazi s umjetnom inteligencijom, AI može pomoći da postanemo još kreativniji, a naša rješenja sofisticiranija i kvalitetnija. Pritom se osvrnula i na aktualnu raspravu o regulatornoj strani korištenja AI alata.
Nakon dinamičnoga predavanja Charida je s Lucijom Gluščević, voditeljicom odsjeka Brand strategije Hrvatskog Telekoma, razgovarala o trendovima u primjeni AI-ja kod vodećih svjetskih brendova i u raznim industrijama, kao i o aspektima segmentacije, user interfacea, odgovornog prikupljanja podataka, a tema koja je izazvala najveći angažman sudionika ticala se emocije, empatije i društvene odgovornosti te može li nam umjetna inteligencija pomoći kreirati suosjećajnije i društveno odgovornije sadržaje i kampanje – na što je Charida zauzela vrlo jasan stav da će emocija i empatija uvijek biti ljudske karakteristike, koju AI može samo lažirati, i donekle uspješno reproducirati, no kako to neće biti prava stvar.