Boranka – neoborivo dobra kampanja

Iz agencije Imago Ogilvy stiže još jedna kampanja koja pomaže svijet učiniti boljim mjestom.

U suradnji sa Savezom izviđača Hrvatske, agencija Imago Ogilvy osmislila je vizualni identitet i komunikacijsku kampanju za Boranku, dok je za ilustracije zaslužna BooBoo, poznata hrvatska ilustratorica koja živi i radi u Berlinu. Kampanja je zamišljena na način da se od drveća izgorenog u ljetnim požarima proizvede crni pepeo koji se zatim koristi kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih Boralice.

Preko 100 000 boralica je već podijeljeno putem dnevnog tiska, a još nekoliko tisuća će Savez izviđača Hrvatske podijeliti kroz iduća dva tjedna. Pomoću njih će svatko moći nacrtati vlastito drvce, fotografirati ga i postaviti na web stranicu www.boranka.hr te tako sudjelovati u stvaranju virtualne šume. Što će virtualna šuma više rasti, to će volonteri Izviđača saditi više pravih sadnica na požarištima oko Splita i Solina.

Sadnja sadnica autohtonih kultura će se izvoditi kroz listopad i studeni, a u akcijama sađenja će se volonterima Izviđača pridružiti brojne udruge, planinarska društva, branitelji, škole, kompanije te ostali građani svjesni važnosti šuma. Na ovaj način, simbolički, od izgorenog crnog ugljena se stvara novo drvo i vraća zelena boja na crna zgarišta. To je ljepota Boranke, jedine bojanke koja vraća život na požarišta.

Web stranicu je napravila agencija Degordian, a projekt su kao najveći sponzori podržali: Tele2, OTP banka, Karlovačko pivo, Arriva i Karbon, koji je i izradio Boralice. Medijski pokrovitelj je 24sata.

“Ovo je tip kampanje u kojoj ćemo integrirati online i ofline svijet. Naime, većina kampanja svoju poruku prenosi preko ispričane priče koja je najčešće neopipljiva. U ovoj kampanji smo od drveća izgorenog u ljetnim požarima proizveli crni pepeo koji je zatim korišten kao jedinstveni sastojak u proizvodnji bojica nazvanih – Boralice. Na taj način ćemo ljudima kroz kampanju omogućiti da sami uprljaju ruke pepelom izgorene šume i na svojoj koži fizički osjete poruku i postanu dio kampanje.” – objašnjava Darko Bosnar, kreativni direktor u Imago Ogilvyju.

Kad se poklopi izvrstan projekt, odlična ekipa i dobra kreativa, onda je sve moguće… Pa čak i pretvoriti crni ugljen u zeleno stablo. Ovo je jedna od najkorisnijih i najljepših kampanja na kojima sam ikad radio.” – naglašava Igor Mladinović, glavni kreativni direktor u Imago Ogilvyju.

Ova kampanja pruža nam mogućnost da uključimo tisuće volontera u akcije sadnje, a mnogima će to biti prvi puta da zasade pravo stablo. Nama izviđačima “u krvi” je zaštita prirode i ovakve akcije pošumljavanja jer znamo da tko jednom osobno zasadi stablo sigurno će se bolje odnositi prema prirodi i okolišu. Drago nam je što je zaista veliki broj partnera i sponzora prepoznao vrijednost ovog projekta i što će ovo biti jedna od najvećih volonterskih kampanja u povijesti Hrvatske.” – izjavio je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske.

Video o kampanji možete pogledati ovdje: