Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey osvojili europski MIXX za digitalno oglašavanje

Kampanja Croatia je Hrvatska nagrađena je srebrom.

U utorak 4. lipnja su u okviru Interact konferencije dodijeljene nagrade MIXX Europe za najbolje projekte digitalnog oglašavanja u Europi. Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey osvojili su srebro u kategoriji brend oglašavanja za kampanju Croatia je Hrvatska koju su realizirali u suradnji s Adris grupom te agencijama Brigada i Millenium promocija te su jedini nagrađeni iz Hrvatske i regije među kampanjama za brendove kao što su Coca-Cola, Nestle, PepsiCo, Samsung, Unilever ili Vodafone. Ovo vjerojatno najvažnije natjecanje za digitalno oglašavanje u Europi organizira IAB Europe, vodeće europsko strukovno udruženje za digitalno oglašavanje, a nagrade su ove godine dodijeljene u Varšavi.

Predsjednica žirija Anna Lubowska izjavila je: “Oglašivači danas imaju čitav spektar kanala kojima mogu doprijeti do ljudi, što sa sobom nosi izazove o alociranju marketinških budžeta. Slaveći najbolje projekte, europske MIXX nagrade naglašavaju zašto je digital nužan kanal bilo koje kampanje. Ovo natjecanje prepoznaje te kampanje i njihove tvorce koji postižu izvrsnost u digitalnom oglašavanju.”

Projekt Croatia je Hrvatska ovime je do sada osvojio jedanaest nagrada, među kojima su i Effie za marketinšku učinkovitost, MIXX i SoMo Borac za digitalni marketing, Red Dot za dizajn prostornog iskustva te IIDA za najbolji dizajn izložbe na svijetu, koje je osvojila Brigada, kao i Grand PRix i Eventiada IPRA GWA, koje je osvojila Millenium promocija za organizaciju događanja. Podsjetimo, riječ je o interaktivnoj i multimedijalnoj izložbi koja je bila postavljena u zagrebačkom tunelu Grič kao vremeplov kroz paralelnu povijest Hrvatske i Croatia osiguranja. U izložbi koju je posjetilo više od stotinu tisuća ljudi, građani su i sami mogli sudjelovati ispisivanjem vlastite povijesti posredstvom društvenih medija.