Dentsu Hrvatska predstavlja “Innovating to impact” – novo globalno pozicioniranje brenda utemeljeno na 120 godina inovacija
Dentsu Hrvatska s ponosom najavljuje lansiranje novog globalnog pozicioniranja brenda pod nazivom “Innovating to Impact” – značajan korak u više od 120 godina dugoj povijesti tvrtke. Novo pozicioniranje naglašava predanost poticanju rasta poslovanja svojih klijenata kroz inovativna rješenja, koristeći kolektivne snage transformativne kreativnosti, medija, podataka i tehnologije.
Nova marketinška strategija temelji se na zajedničkim naporima mnogih dentsu timova diljem svijeta. “Innovating to Impact” odražava posvećenost postizanju rezultata koji ne samo da potiču poslovni rast, već stvaraju pozitivan učinak na ljude, društvo i svijet.
Naše novo pozicioniranje hrabro potvrđuje našu nepokolebljivu posvećenost inovacijama s ciljem uspjeha naših klijenata, izjavila je Maria Grachnova, CEO dentsu Jugoistočne Europe. U dentsu ne pratimo trendove; mi ih pokrećemo. ‘Innovating to Impact’ je naše obećanje klijentima, našem izvanrednom timu i zajednicama kojima služimo, obećanje da nastavljamo pomicati granice mogućeg kroz iskustvo i poslovnu transformaciju.
Lansiranje ove strategije označava sljedeću fazu u srednjoročnoj i dugoročnoj strategiji dentsu pozicioniranja kao partnera za rast i transformaciju za vodeće svjetske organizacije. Dentsu svojim klijentima donosi najbolje od oba svijeta: vodeće individualne globalne brendove koji pružaju temeljitu ekspertizu i sposobnost povezivanja tih usluga kako bi se klijentima osigurao višestruki učinak.
Dentsu Creative tim, pod vodstvom Riccarda Fregose, Chief Creative Officer iz dentsu Creative Italija, kreirao je slogan “Innovating to Impact” zajedno s novim manifestom brenda. Identitet novog brenda osmislio je višestruko nagrađivani tim dentsu Inc. iz Japana, na čelu s izvršnim kreativnim direktorom Yoshihirom Yagijem.
Dentsu je jedinstven na tržištu jer se nalazi na sjecištu medija i kreativnosti, tehnologije i savjetovanja. Kada spojimo inovaciju i fokus na rezultate, koristimo najbolje od naših sposobnosti kako bismo omogućili integrirani rast za naše klijente u Hrvatskoj koji traže alternativu tradicionalnom modelu, izjavio je Vjeko Srednoselec, Chief Operating Officer, dentsu Hrvatska.
Jean Lin, Global President – Global Practices, dentsu, naglasila je: Inovacije su ključni princip dentsu ponude; one su u našem DNK i dio su kulture naših timova diljem svijeta. Inovacije su za dentsu način razmišljanja i dio sustavnog pristupa koji omogućuje našim klijentima da pristupe poslovnoj transformaciji na nove načine.
Za više informacija o dentsu i novom pozicioniranju brenda, posjetite službenu stranicu: Innovating to Impact.