Dentsu predstavio vodič o novoj eri digitalnog marketinga

Grupa za marketinško komuniciranje objavila detaljnu analizu interneta bez kolačića: 60% oglašivača nije sigurno u posljedice koje će novi trendovi u praćenju potrošača imati na njihove poslovne rezultate.

Medijski dio grupe za marketinško komuniciranje, dentsu international, objavio je prvi detaljan vodič za budućnost interneta bez kolačića. Vodič nazvan The Cookieless World – A Guide for the New Era of Digital Marketing, nastoji pružiti uvid u velike promjene kada je riječ o u web trackingu i zakonodavstvu koje će utjecati na brandove, nakon što je Google u siječnju 2020. najavio da će postupno ukinuti podršku za kolačiće trećih strana. Vodič pokriva teme poput upravljanja podacima, aktivaciju publika i vlastitih podataka u marketinške svrhe itd.

Krajem lipnja Google je odgodio svoje planove da blokira kolačiće treće strane za 2023. godinu. Novo izvješće tvrtke dentsu istražuje implikacije na potrošače i brandove, kao i rješenja koja će medijske agencije dentsu grupe Carat, iProspect i dentsuX koristiti kao potporu u nadolazećim promjenama.

Rohan Philips, dentsu global product officer za medijski dio, rekao je kako je čak 91 % potrošača širom svijeta zabrinuto količinom podataka koje tvrtke skupljaju, a 42 % spremno je poduzeti sve korake kako bi smanjili količinu podataka koju dijele na internetu. Ne čudi što su svi pogledi usmjereni na ovu korjenitu promjenu u načinu na koji koristimo internet. Sada imamo vremena i mogućnosti osigurati prilagodbu izazovima i stvoriti najbolje rješenje za naše klijente. Upravo Izvješće The Cookieless World – A Guide for the New Era of Digital Marketing nudi odgovore svima koji se tek trebaju suočiti s izazovima danas, ali i u narednim godinama, dodao je.

Ono što komuniciramo i razvijamo s našim klijentima već nekoliko godina je razvoj data management platformi (DMP) i customer data platformi (CDP) upravo iz razloga što su 1st party podaci (klijentovi podaci), upravo ono što donosi najveću vrijednost samom klijentu. Klijentovi podaci, ukoliko se njima pristupi analitički i ukoliko ih se strateški ispravno koristi, oni su najbolji pogon za akviziciju novih potrošača, izjavio je Marko Jambrešić, Client Director dentsu Croatia.

Korištenje podataka u marketinške svrhe značajno je unaprijedilo učinkovitost ulaganja u oglašavanje, izjavio je Vjeko Srednoselec, Chief Operating Officer dentsu Croatia, i nastavio: Međutim, svjedočili smo mnogobrojnim primjerima zloupotrebe tih podataka, što je dovelo do pada povjerenja potrošača i narušavanja odnosa između brandova i kupaca. Budućnost ispred nas omogućit će jedinstvenu priliku da se povjerenje između brandova i potrošača obnovi. Nova pravila donijet će i nove mogućnosti kako odgovorno sačuvati efikasnost marketinških ulaganja.

Dentsu istraživanje jedinstvenih tržišnih perspektiva pomoći će brandovima da se usredotoče na ono što bi trebali znati danas kako bi 2023. godinu, kada ćemo surfati internetom bez kolačića, dočekali spremni. Izvještaj možete besplatno preuzeti ovdje: https://www.dentsu.com/see/en/the-cookieless-world.