Dodjelom No Limit nagrada zatvorena druga Woman.Comm konferencija

Spuštena je zavjesa na drugu Woman.Comm konferenciju, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetitelja, mnogo dobre energije i zabave. Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer brendingu i budućnosti u svijetu umjetne intelegincije i Metaversea.

Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašilo je sva moja očekivanja, više od 400 posjetitelja imalo je priliku slušati vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo s posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspiriranja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.

Priče o tome koliko migranti mogu doprinijeti društvu i kako možemo raditi kada surađujemo na human način uz kreativnost, inkluziju i raznolikost, te kako je išao put do ukidanja PDV-a na doniranu hranu bile su odličan uvod u panel Zašto i kako komuniciramo? Da li cilj opravdava sredstvo?. Jedan od panelista bio je i glumac Goran Bogdan koji smatra da iako postoje mnogi dobri projekti, kampanje komunikacija je generalno na jako lošem nivou.

Ljudi danas komuniciraju svkako, disperzivno, sa puno buke, puno šuma, gubi se sadržaj, srž i istinitost komunikacije! Ja nisam mjerodavan da kažem tko i što je krivo za to, nije stvar okrivljivanja, u toj nekoj buci u puno informacija svi uzimaju za pravo da popuju, da budu meritorni, nema se stručnosti, nema se autoriteta, izgubila se ta kičma, moralna vertikala, upozorio je Bogdan.

Budućnost komunikacijske industrije

Priča se nastavila u smjeru novih izazova koje nam donosi napredak tehnologije i pojava umjetne inteligencije. Istaknuto je da oprezni moramo biti već kod izbora aplikacija koje instaliramo na telefon i na taj način odobravamo pristup osobnim podacima, no isto moramo biti svjesni da sve ima dvije strane medalje.

AI je realna stvar koja nam se događa, koja može potaknuti ljude da maštaju, ona može doprinijeti poboljšanju poslovanja, ne trebamo je se bojati! Mi živimo u 21. stoljeću i ne smijemo se duriti nego trebamo prihvatiti budućnost, podcrtao je Arsenije Kranjski, kreativni direktor u agenciji Why Not.

Budućnost kominikacije leži u novim generacijama, koje donose i nova pravila. Njihovi kanali za informiranje i komuniciranje su društvene mreže, oni žele više od reklame, nije im zanimljivo samo vidjeti proizvod, žele iskustvo o kojem mogu pričati. Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica hrvatske podružnice tvrtke Httpool by Aleph istaknula je da već sada živimo u proširenoj stvarnosti.

Pojavom Interneta 2.0. i društvenih mreža otvorila su se vrata dvosmjernoj komunikaciji, dok u Web 3.0. je budućnost oglašavanja u Metaverseu gdje će korisnici biti potpuno uronjeni u brand kroz tzv. story/brand living te će komunikacija s njima biti kreativnija i složenija. Živjet ćemo u tzv. extended realityju, gdje će stvarni i virtualni svijet biti povezani, a tehnologije kao AR, VR i AI postati naša svakodnevica, poručila je Ivanka.

Konferencijski dio događaja završen je pričom o employer brandingu gdje je poručeno da on uvijek kreće iznutra, prvi korak je da pitamo zaposlenike koji rade kod klijenta kako im je. Iz tih fokus grupa, razgovora i istraživanja se dobija ona srž koja je iskrena, autentična i povezujuća, a uspjeh kompanije je zagarantiran.

Via Media pobjednik No Limit BiH Advertising Festivala

Finale konferencije bilo je rezervirano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodijeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsjednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorica agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Agencija Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim kategorijama osvojila najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.

Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na BalCannesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomaknuli granice i napravili potpuno novu viziju onoga što naša bh. advertising industrija treba i može. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za povjerenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu, ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard suradnje na relaciji glumac-agencija, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.

Posebna BalCannes nagrada za životno djelo dodijeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspjeh rada agencije Via Media, kao i osobni doprinos komunikacijskoj industriji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.

Rekordan broj prijava potvrđuje ono u šta smo svi vjerovali – bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni stvoriti kampanje koje će zadiviti, inspirirati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspjehe. Ovaj festival nije samo mjesto gdje se prezentiraju radovi; to je platforma koja ističe visoki nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak putovanja ka još većim uspjesima.

NAGRADE NO LIMIT BH Advertising festivala:

Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:

Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP

Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija

Bronca:  Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.

Kreativna upotreba podataka:

Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom

Kreativna upotreba medija:

Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group

Srebro: Represent za influencersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini

Bronca: Mita Group za rad SFF Wiener

Dobrobit društva:

Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele

Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam

Bronca: Aquarius za rad Snižena

Grafički dizajn:

Zlato: Studio Nenad Došen za vizualni identitet Pekare Manja

Srebro: Aquarius Banja Luka za Demofest

Bronca: Aquarius Banja Luka za rad Snack Stop.

Produkt dizajn:

Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.

Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba

Bronca:  Aquarius za rad Mate čaj

PR ili Odnosi s javnošću:

Zlato: McCann za rad Nemam ti kad

Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam

Bronca: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se

Event: 

Zlato: Via Media za Event U Bingu sam s Enisom Bešlagićem.

Srebro: Via Media za Branding konferenciju

Bronca: Bonjour.ba za Garden City

Integrirane kampanje: 

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Srebro:  Via Media za rad Kreditne vrate

Bronca: Via Media za rad Probudi dijete u sebi

Digital:

Podkategorija Web stranice i aplikacije:

Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film

Srebro: Aquarius za rad Kapp

Bronca: Degordian za rad Marko Babić

Komunikacija na društvenim mrežama:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Srebro: Degordian za Golden Cube

Bronca: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča

Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice: 

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH

Video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu:

Zlato: Mita Group za Mobello

Srebro: Via Media za kampanju U Bigus sam

Bronca: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi

Ambient:

Svi oblici komuniciranja na otvorenom:

Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga

Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener

Bronca: WOW Agency za OM Caffe Bus stop

Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:

Zlato: Via Media za kampanju u Bingu sam

Zvuk: 

Zlato: Aquarius za rad Nema brige za Gige

Srebro:  Via Media za rad Probudi dijete u sebi

Bronca:  Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko

Print & Publikacije:

Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!

Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih

Print oglasi:

Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke

Plakati:

Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice

Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke

Bronca: McCann za Coca-Colu

Film:

Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu

Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane

Bronca: Aquarius za spot Nema brige za gige

OGLAŠIVAČKA OSOBA GODINE:

Haris Mujanović, direktor agencije Via Media

KREATIVAC GODINE:

Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media

OGLAŠIVAČ 2023. GODINE: 

Bingo!

GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:

Agencija Via Media