Druga sezona podcasta i e-book za prijavitelje SoMo Borca: Miran Pavić o trendovima u medijskoj industriji

Miran Pavić cijelu karijeru proveo je u medijima. Osnivač je medija u koji je investirao ugledni međunarodni fond, a njegov fokus trenutno je primarno usmjeren na digitalna izdanja. U prvoj epizodi otkrio je što misli o medijskom biznisu i digitalnim pretplatama kao poslovnom modelu.

SoMo Borac powered by Httpool prošle je godine lansirao SoMoCast – podcast serijal u kojem se iz epizode u epizodu predstavljaju sugovornici iz svijeta digitala s naglaskom na medije i advertising. Ususret SoMo Borac konferenciji koja se održava 17. studenog u Zagrebu, gledatelji će imati priliku kroz podcaste svaki tjedan saznati više o uspješnim ljudima iz svijeta digitala te čuti njihova iskustva o poslovnim modelima koje koriste i kako su ostvarili i zadržali uspjeh u poslovnom svijetu.

U prvoj epizodi druge sezone SoMoCasta moderator Nikola Vrdoljak iz 404 agencije ugostio je Mirana Pavića, osnivača i CEO Telegram Media Grupe, predsjednika ovogodišnjeg SoMo Media žirija te suosnivača Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI). Miran je u medijima cijeli život, surađivao je s poznatim tech časopisom Wired, uređivao Nedjeljni Jutarnji te vodio digitalne operacije Jutarnjeg lista. Danas je njegov fokus primarno usmjeren na digitalna izdanja, a ove godine Telegram Media Grupa doživjela je veliki uspjeh kada je u njega investirao ugledni nizozemski međunarodni fond Pluralis B.V. U prvoj epizodi otkrio je što misli o medijskom biznisu i digitalnim pretplatama kao poslovnom modelu.

Pretplatu kao poslovni model naziva borbom za opstanak gdje se često pokaže da nisu sve medijske kuće organizacijom prilagođene tome te “opstaju” samo oni koji se organizacjiski podrede novom modelu rada. Osim korisnih savjeta kroz iskustvo Telegrama, podijelio je savjete i izdavačima koji tek razmišljaju o uvođenju pretplate. Ovogodišnji SoMoCast realiziran je u suradnji sa streaming platformom Voyo, a cijela epizoda SoMoCasta dostupna je na platformama Youtube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.

Ove su godine iz SoMo Borca odlučili dodatno pomoći natjecateljima i napravili su e-book: Kako napraviti vrhunsku prijavu za SoMo Borac u suradnji sa stručnjacima iz Imago Ogilvyja koji su na primjeru svoje vrlo uspješne kampanje za Pipi dali top savjete za najbolju prijavu. Do e-booka možete doći prijavom na njihov newsletter.

Svi članovi IAB-a Croatia i HURA-e ostvaruju 15 % popusta na SoMo Borcu.