EACA-ino lobiranje u proteklom kvartalu

Europsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u čijem radu sudjeluje HURA, organizacija je koja promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu te potiče blisku suradnju između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.

CaptureEuropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA) u čijem radu sudjeluje HURA, organizacija je koja promovira pošteno i učinkovito oglašavanje, visoke profesionalne standarde te svijest o doprinosu oglašavanja u slobodnom tržišnom gospodarstvu te potiče blisku suradnju između agencija, oglašivača i medija u Europskim oglašivačkim tijelima.

U proteklom kvartalu, EACA se posebno zalagala u sljedećim područjima:

1. Alcohol Advertising
2. Audiovisual Media Services Directive
3. Connected TV
4. Copyright Legislation
5. Data Protection
6. Misleading Advertising
7. Online Gambling
8. Online Behavioural Advertising
9. Plain Packaging
10. Unfair Commercial Practices Directive
11. The Value of Creative Industries

Pregled zaključaka i aktivnost pogledajte EACA Quarterly Lobbying Report APRIL 2013

EACA je organizacija sa sjedištem u Bruxellesu koja predstavlja integrirane oglašivačke i medijske agencije te nacionalna udruženja agencija u Europi. Od 2008. godine, HURA je aktivna članica EACA-e.