HGK i ove godine podržava najbolje komunikatore

Hrvatska gospodarska komora (HGK) i ove godine podržava regionalno natjecanje najboljih komunikacijskih projekata, BalCannes.

Prepoznajući važnost ovakvog oblika natjecanja za struku i samo tržište, HGK svojom podrškom nastavlja pomagati razvoju marketinške industrije i tržišta u Hrvatskoj. Jedna od svrha BalCannesa je i poticanje domaćeg poduzetništva te izvoz kreativne i komunikacijske industrije, a HGK svojom dugogodišnjom podrškom na ovakvim projektima promiče vrijednosti korisne za cijelu zajednicu te pomaže razvoju domaćeg poduzetništva.

“Komunikacijska industrija jedan je od glavnih pokretača domaće kreativnosti i inovativnosti, a upravo su to kvalitete po kojima želimo biti prepoznati u svijetu. Zato je HGK i ove godine ponosni pokrovitelj BalCannesa. Nagrađivanjem najboljih potičemo ne samo rast i razvoj komunikacijske industrije, već i cjelokupnoga gospodarstva i društva”, rekla je Martina Sokač Saraga, direktorica Sektora za komunikacije HGK.

Među brojnim udruženjima koja djeluju u sklopu Komore je i Udruženje marketinga HGK koje kroz svoj rad kontinuirano pruža podršku članicama ove industrije u svakodnevnom poslovanju i zastupa njihove interese pred nadležnim tijelima.