HGK izdao analizu trendova u korištenju medijskih i marketinških agencija među svojim članicama

Na anketu se odazvalo ukupno 235 tvrtki članica čiji su odgovori analizirani u totalu te prema veličini tvrtke.

Hrvatska Gospodarska Komora provela je analizu trendova u korištenju medijskih i marketinških agencija među članicama HGK-a. Online anketu ispunilo je 235 tvrtki članica, a analiza korištenja usluga medijskih i marketinških agencija prezentirana je na sjednici Udruženja marketinga HGK-a.

Neki od zaključaka analize istraživanja jesu:

  • Udio tvrtki sa zasebnom organizacijskom jedinicom koja se bavi marketingom nizak je (20 %); najčešće se marketingom bavi samo jedan zaposleni, osim u velikim tvrtkama.
  • Glavni prepoznati benefiti suradnje s marketinškim agencijama su njihova stručnost i „know-how”, jasno prepoznavanje doprinosa u vidljivosti proizvoda ili tvrtke te outsourcing kadra.
  • Osnovna je barijera raspoloživost budžeta i cijene usluga agencija.

Cijelu prezentaciju s prikazom rezultata, njihovom analizom i zaključcima možete pronaći ovdje, a u nastavku pogledajte video o stanju u industriji RH.