HURA! za svoje članice pripremila smjernice za usklađivanje s GDPR-om

S obzirom na brojne nedoumice s kojima su se agencije susrele nakon stupanja na snagu Uredbe, HURA! se odlučila ozbiljno pozabaviti otvorenim pitanjima i pružiti podršku svojim članicama.

Stupanjem na snagu Opće uredbe o zaštiti osobnih podataka, poznatijom pod nazivom GDPR, komunikacijska industrija morala je prilagoditi procese poslovanja. Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje – HURA!, kao predstavnik agencija, ozbiljno se pozabavila ovom temom te osnovala posebnu radnu skupinu koja je prikupila iskustva agencija i sve izazove s kojima se susreću u primjeni. Na temelju svih prikupljenih saznanja i detaljnih analiza kreirane su posebne smjernice koje su dostupne svim agencijama. U Rovinju na Weekend Media Festivalu radna je skupina ujedno održala panel raspravu na kojoj su predstavljene službene HURA-ine smjernice za usklađivanje s Uredbom. Svrha smjernica jest olakšati poslovanje agencijama u skladu s Uredbom, a uz njih su formirani predlošci te je sastavljena lista pitanja i čestih odgovara.

Krešimir Dominić, voditelj HURA-ine radne skupine za GDPR, tom prilikom izjavio je:
Radna skupina koju je HURA! oformila u vrlo kratkom roku uočila je probleme s kojima se agencije susreću u primjeni Uredbe te izradila smjernice i obrasce dokumenata koji su od danas dostupni za korištenje agencijama. Svi obrasci pregledani su od strane stručnjaka za informatičku sigurnost i pravna pitanja, a sljedeći korak s kojim nastavljamo aktivnosti radne skupine jest izrada HURA GDPR Kodeksa.“

Na panelu pod nazivom „Četiri strašne riječi ili kako smo se kao struka pripremili za GDPR“ koji se održao na Weekend Media Festivalu, raspravljali su članovi radne skupine: Krešimir Dominić (Komunikacijski laboratorij), Matija Hrestak (404), Marija Ivančić (UM), Boris Rogan (Luna\TBWA) i moderatorica Aleksandra Đermanović (Mediacor). Neke od tema koje su panelisti otvorili su koliko je zaista GDPR promijenio komunikacijsku industriju, kako su se snašle agencije, a kako klijenti, tko snosi troškove dodatnog rada uzrokovanog GDPR-om te su navedeni dobri primjeri iz prakse koje bi svi trebali slijediti.

Na sljedećoj poveznici saznajte više informacija i preuzmite HURA-ine smjernice: www.hura.hr/dobra-praksa/smjernice-za-upravljanje-osobnim-podacima-prema-gdpr-u/