I TO NIJE SVE! kreativna agencija osvojila MIXX za Best Branded Content i srebro na IdejiX

I TO NIJE SVE! kreativna agencija je sa svečanih dodjela nagrada natjecanja MIXX 2021 i IdejeX, u sklopu ovogodišnjih Dana komunikacija, u svoje je urede ponijela dvije nagrade. Glavnu nagradu za marketinšku kampanju “Kako se jede u Hrvatskoj” u kategoriji Best Branded Content u sklopu natjecanja MIXX te srebro za marketinšku kampanju “Kad imaš nekog svog” u kategoriji Best on market koje su bile osmišljene za potrebe klijenta Kaufland.

Nagrade MIXX i IdejaX preuzeli su Boris Ličina Borja, Head of Digital i Stella Bogovac, Senior copywriterica iz I TO NIJE SVE! kreativne agencije, koja je ovim povodom izjavila: “Prvenstveno bih se zahvalila svim kolegama koji su predano radili na ovim uistinu velikim kampanjama, struci koja je prepoznala naš rad i klijentu koji je hrabro prihvatio naše prijedloge. Velika je čast u ruke primiti ove nagrade, pogotovo kada uzmemo u obzir ovogodišnju konkurenciju, a biti proglašen pobjednikom svakako je dodatan vjetar u leđa cijelom našem kreativnom timu”.  Na to se nadovezao Borja te naglasio: “Uobličiti kampanju i za digitalne kanale izazov je za sebe zbog specifičnosti medija i publike koja se tamo nalazi. Drago nam je da je žiri prepoznao upravo nas kao najvještije u kategoriji Best branded content”.

Kampanja “Kako se jede u Hrvatskoj” imala je za cilj podići svijest o raznovrsnosti lokalnih običaja, vezanih uz prehranu na području Hrvatske. Cilj kampanje je bio otkriti zanimljivosti u ponašanju domaćih potrošača te njihovih prehrambenih navika, koje su specifične samo za prostor Hrvatske. Osim kreativnog rješenja te produkcije, I TO NIJE SVE! kreativna agencija uspješno je i pružila specifičan uvid u zanimljivoati iz domaćih kuhinja provedenim istraživanjem u suradnji s klijentom, čiji su rezultati dali jedinstvenu sliku unikatnih običaja i navika iz domaćih kuhinja.

Kampanja “Kad imaš nekog svog” imala je za cilj podići awareness o domaćim dobaljačima od kojih Kaufland otkupljuje proizvode te ih plasira na tržište, te na taj način potiče domaću proizvodnju i proizvođače hrane, odnosno obiteljska poljoprivredna gospodarstva.

Kampanju “Kako se jede u Hrvatskoj” možete pogledati na sljedećem linku – https://www.youtube.com/watch?v=-NoAr5oKgu4, a kampanju “Kad imaš nekog svog” na linku – https://www.youtube.com/watch?v=eDAdyHxloPc.

 

Naslovna fotografija: Marko Prpić/PIXSELL